Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
rödceder.se Fantastisk service!!!!   61736  
Rapunzel Hair extensions Kom igen nu! (1)  62725  
NutriOutlet Dålig service   62543  
Smycken-La Maison des Etoiles Läckra halsband   63106  
HR-Marin Båttillbehör Bra och kunnande support   62898  
Kemidepåns Webshop Kemidepån (2)  62511  
kidsbutik Super!   60251  
TV-idoler Rekommenderas!!!   61532  
Barnkalaslandet.se Smidigt vid Barnkalas!   60395  
Smycken-La Maison des Etoiles Vackra smycken   59680  
us webbutik Se upp   59887  
Vinboden VARNING! (3)  61445  
rbsportline Grymt stort sortiment! (1)  60962  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kamera   60933  
Clean Cut Design Tummen upp!   61380  
Cigaretthuset.se En mycket bra affär (4)  64317  
frozza.se God service hos Frozza.se   61980  
pwss Rekommenderas varmt   60489  
Skonare.com Skjortor på n   61163  
Rapunzel Hair extensions Absolut det sämsta håret i Sverige.. (4)  63511  
TV-idoler suveränt   62561  
frozza.se Frozza.se FÅR MVG AV MIG (1)  62198  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se (4)  63721  
Rapunzel Hair extensions Rapunzel!!!!!!!!   62786  
Lyckogram Personligt och prisvärt   62303  
LasseLasseLiten Helly Hansen   62185  
HR-Marin Båttillbehör Snabb leverans   63651  
xpmedia Varning f "Bön som förändrar" av Colin Dye,   65582  
Cicograf namnskyltar   64733  
Babytime Ähh va?   65367  
    << sida 39 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik