Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
rödceder.se Fantastisk service!!!!   76953  
Rapunzel Hair extensions Kom igen nu! (1)  73416  
NutriOutlet Dålig service   72443  
Smycken-La Maison des Etoiles Läckra halsband   81541  
HR-Marin Båttillbehör Bra och kunnande support   78644  
Kemidepåns Webshop Kemidepån (2)  76568  
kidsbutik Super!   72923  
TV-idoler Rekommenderas!!!   76023  
Barnkalaslandet.se Smidigt vid Barnkalas!   70000  
Smycken-La Maison des Etoiles Vackra smycken   70935  
us webbutik Se upp   75301  
Vinboden VARNING! (3)  72390  
rbsportline Grymt stort sortiment! (1)  77615  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kamera   87668  
Clean Cut Design Tummen upp!   71642  
Cigaretthuset.se En mycket bra affär (4)  77591  
frozza.se God service hos Frozza.se   76487  
pwss Rekommenderas varmt   69170  
Skonare.com Skjortor på n   73459  
Rapunzel Hair extensions Absolut det sämsta håret i Sverige.. (4)  81899  
TV-idoler suveränt   81253  
frozza.se Frozza.se FÅR MVG AV MIG (1)  72786  
Cigaretthuset.se cigaretthuset.se (4)  79854  
Rapunzel Hair extensions Rapunzel!!!!!!!!   75434  
Lyckogram Personligt och prisvärt   77154  
LasseLasseLiten Helly Hansen   79853  
HR-Marin Båttillbehör Snabb leverans   80556  
xpmedia Varning f "Bön som förändrar" av Colin Dye,   78743  
Cicograf namnskyltar   80451  
Babytime Ähh va?   83181  
    << sida 39 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik