Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Make me smile Toppen (1)  295224  
Rockwear Beställde 6/5, fortfarande ingen svar   308509  
LaserTonerClub.se Bkluff!!!   280434  
Butik Täppan Hittade det jag sökte (1)  276621  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Mycket, mycket bra service (1)  269748  
elnu.se Fungerat bra tidigare   279901  
Aktiv syn Räddade min syn med Klarin Perfekt   277977  
RA slöjd Fantastikt!   273344  
Make me smile Underbara dofter utan nysningar!   270169  
24MX.se Okunnig personal   258073  
Karlströms motor Bra service   252968  
Hc Design Shop Bra service   248984  
scandinavianstuff.com Utmärkt!!   248891  
Tjejsan.se Jättebilligt   246651  
happery.com Lurad   253875  
LaserTonerClub.se Polkapig   252314  
Styling4u Varning   250352  
LaserTonerClub.se Svindel...   240538  
Xtreme365 AB Lurad   241923  
Power Toys AB lurenderier (1)  244538  
Mediamagazinet Bra begagnade lp skivor   239139  
Bodegashop.com transaver   238585  
Bodegashop.com transaver   244920  
Bodegashop.com retur pengar   243691  
johansport.com Träningsprodukter   245307  
Styling4u Rena rama bluff företaget   245563  
Billigakondomer.se Jättenöjd!!   238855  
TemNet Jätte snabb leverans, bra service!!!   245841  
Make me smile Väldigt nöjd!   252680  
Live it Upplevelse Presenter liveit är riktiga bedragare   247481  
    << sida 4 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik