Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Cicograf Cicograf   62565  
Amorina Boutique Supernöjd   61323  
En mer personlig presentation av din webbutik   75365  
Angelbaby.se Din (9)  75745  
Angelbaby.se Verkligen fint hemsida (2)  72850  
MadDog MadDog (1)  72262  
IT-Körskolan Bedrägeri   72905  
Café ett Kanon   74170  
Satanias Design Trevlig Gothbutik   74622  
Angelbaby.se Angelbaby (9)  75873  
Babytime snabb leverans (6)  73829  
Flora Linnea Rosor via nätet   73656  
Lyckas med mat Snabbt och smidigt   71865  
Anysuit International Katastrofalt! (1)  73150  
Nyhet för butiksägare   69263  
zmaka.se Snabba   73801  
Angelbaby.se Till Nene (1)  75093  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Skön site med roliga prylar.   72805  
Angelbaby.se SÅ SNYGGA SMYCKEN!!! (13)  75102  
Cigarettbutiken vs tobakshandlarn (1)  68946  
KLOCKOR.NU Bra!   59905  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabba, servicevänliga, bra grejor   74202  
Martinshop Bra och seriös butik   72336  
Anysuit International Perfekt   71859  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt!   73087  
frozza.se SÅ SNYGGA SMYCKEN (1)  74096  
LampGallerian.se Tack   74910  
Bergarelaxen.se Prisvärd Tandblekning   74169  
kidsbutik Vilken service!! Kanonbra! Snabb leverans!!   76986  
Lyckogram Mycket nöjd!   80505  
    << sida 40 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik