Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra Butik :D   50730  
Kinabutik Kinabutik gbg   60696  
TV-idoler Bob påslakan   50257  
Hyrahyra Grym sida   61453  
enchant Snabb och bra service (5)  60553  
norrbaggen Jättesnygg! Bra service!!   59332  
Hattpinnen Supernöjd   58967  
Kino Shop ÅR efter ÅR..... (1)  59391  
Drefseryd Gård Supernöjd! (1)  59453  
frozza.se SNyggt Även för herr   60902  
provrummet Nöjd kund   59876  
Revolve-IT är det någon som känner till revolve-it? (1)  60022  
Solhem Inredning ny favorit (1)  59763  
Beauty4u Superbra öronljus!   59416  
LampGallerian.se underbart   60368  
TV-idoler HÖG servic!!!   60684  
helihak Bra priser och vänligt bemötande!   61217  
parkettbutiken skojare   61471  
eleraff Toppenbra service! Fina kläder.   60720  
Usajackor.se Detta har jag letat länge efter!   50597  
Kinabutik kinabutik.se ball som fan (1)  62638  
TV-idoler Allt bra!   60882  
Drefseryd Gård Kanonbra kvalite!   61514  
TV-idoler Toppen!!   60730  
2FUN Kanonbra priser   49248  
zionesse Bra butik   60887  
uteungar.se Suveräna byxor   61460  
norrbaggen Blixtleverans! Fraktfritt i mai..   63172  
Gullgrodan Bra service och snabb leverans!!!!   63759  
Kinabutik GOJI-bär från Kinabutik.se (1)  62822  
    << sida 41 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik