Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Babybay.se Kan bara hålla med tidigare inlägg.   76547  
Nordendäck Nordendäck (1)  76817  
Golf2You Super!!   76676  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Lyckad möhippa   78207  
Dataknuten KK eller inte ?   80064  
LasseLasseLiten Trevlig Butik   73734  
Lensbuddy.com lång leveranstid   84387  
Kino Shop kino shop framtid (1)  73458  
TV-idoler Toppen bra   73552  
TV-idoler Super bra   77510  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Handla på nätet   76066  
Kinabutik Grönt te   73231  
TV-idoler Bara ++++++   72077  
kidsbutik Toppenservice på en kanonbutikk!   79565  
Pixiekids - Coola & snygga barnkläder! Häftiga kläder   63046  
Marina Design Bra service o bemötande   73606  
IT-Körskolan drygt som f** (2)  82033  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabbt, enkelt, nöjd   73784  
kontorex Vilken super service!   76676  
TV-idoler Kläder   77091  
IT-Körskolan Dålig support   85321  
Lyckogram Snabb leverans av jättefint smycke   70895  
frisberg Toppen butik   60230  
ericssonstrading Sjukt billigt (1)  76134  
Dackonline.se bra priser (2)  76532  
TV-idoler Super bra! (1)  74603  
Inkclub Oavsett kvaliteten...   77101  
ink66.com Billigt billigt...! Rekommenderas!   87165  
Gullgrodan Coola kläder och prylar   80248  
Golf2You Bra utbud och kvalitet med snabba leveranser   78877  
    << sida 42 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik