Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
kidsbutik Jättenöjd!   62356  
MellMine Massor med prylar :-)   62045  
kidsbutik Härliga kläder, urbra service!   61999  
immunshop.se Bra information, Snabb leverans:-)   63608  
LampGallerian.se Snabb Leverans   61734  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter mediaspelare   60786  
textilboden Bra service och leverans   62359  
Cabom Tusen Tack!   62025  
Solhem Inredning Kanonbutik   51605  
vingrossen Vingrossen! (1)  60133  
IT-Körskolan Fullbetald Beta-version   62906  
Atlasdogs Bra service!   61356  
designdirekt Kass service!   61396  
Lensbuddy.com Dyrt och felaktiga leveranstider.   62618  
Solhem Inredning Fin kvalitet (1)  62797  
Café ett Rekommenderas !!!   57688  
Marineproof Snap davits!!   63739  
piecepipe VAD E PIECEPIPE ? (1)  61192  
RosenBoden Bra Service..   62267  
Design atenga Mycket trevlig tjej.... (1)  62967  
Intropris.se Mvg!   61083  
Atlasdogs Mycket fina halasband!   61097  
ihemmet dålig kvalite   61854  
Stor & Fin Tusen tack   61872  
snusaeget.se snussats grov   62034  
Aroma Creative bra   50101  
Dekoratören Läckra designmöbler (1)  61746  
Stor & Fin Hemsida   63283  
zmaka.se ang beställning (2)  63993  
uteungar.se suveräna ullkläder!   62465  
    << sida 43 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik