Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
kidsbutik Jättenöjd!   74818  
MellMine Massor med prylar :-)   76187  
kidsbutik Härliga kläder, urbra service!   77547  
immunshop.se Bra information, Snabb leverans:-)   83203  
LampGallerian.se Snabb Leverans   79872  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter mediaspelare   77138  
textilboden Bra service och leverans   79395  
Cabom Tusen Tack!   79903  
Solhem Inredning Kanonbutik   67752  
vingrossen Vingrossen! (1)  74567  
IT-Körskolan Fullbetald Beta-version   84274  
Atlasdogs Bra service!   79407  
designdirekt Kass service!   82341  
Lensbuddy.com Dyrt och felaktiga leveranstider.   78554  
Solhem Inredning Fin kvalitet (1)  76673  
Café ett Rekommenderas !!!   69823  
Marineproof Snap davits!!   81356  
piecepipe VAD E PIECEPIPE ? (1)  74951  
RosenBoden Bra Service..   81872  
Design atenga Mycket trevlig tjej.... (1)  83094  
Intropris.se Mvg!   84038  
Atlasdogs Mycket fina halasband!   80200  
ihemmet dålig kvalite   81121  
Stor & Fin Tusen tack   77960  
snusaeget.se snussats grov   80692  
Aroma Creative bra   63725  
Dekoratören Läckra designmöbler (1)  81646  
Stor & Fin Hemsida   78800  
zmaka.se ang beställning (2)  83766  
uteungar.se suveräna ullkläder!   76604  
    << sida 43 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik