Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
zmaka.se Kanon!!   77761  
Dekoratören Snille, smak och kvalitet   76833  
Live it Upplevelse Presenter Strul   73662  
Mussec hm. (1)  74559  
Small To BIG Toppenbra butik!   75616  
zmaka.se Otroliga kryddor   69456  
Cabom Bra   72705  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore rockar fett   75423  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore.se   75871  
Chip n Play AB Svarar inte i telefon   77025  
combatzone dålig service   73110  
HittaLeksaker.se Mycket bra sida   60904  
Clean Cut Design Jamie oliver wannabe   77858  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder ooops det blev fel   84314  
Ut Nu Nöjd Kund   69573  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD-minne   71548  
Fridsälls Trading Seriös site   79758  
Alfahane bra   77580  
Bloominghome Mycket vackra saker   79921  
Gert Strand Ab Lurad (1)  74293  
Café ett Barnvänligt   79795  
urbana Nöjd Kund   72147  
Dekoratören Dekoratören   71509  
Insplanet Ab Bra pris, dålig service   73863  
Insplanet Ab Trägeln vinner! (1)  72908  
best2music bra eller dålig? (5)  78325  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter SD minne   71335  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Snabb leverans   74866  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Toppenförsäljare   82712  
Cicograf namnskyltar (1)  82348  
    << sida 44 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik