Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Dekoratören Man vill ha allt i butiken!   58514  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Nöjd kund   58618  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter bra butik och snabb leverans (2)  60372  
Bananaz.se Nöjd kund++++   59432  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Väldigt bra bemötande!   59070  
Usabil.nu usabil.nu   58592  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Otroligt Seriös Internetbutik   58332  
Stämpelgården Kannoooon   58612  
print-it.nu Snabba & billiga   60795  
Outdoorstore Snabb leverans   59586  
Hotlix Grymt Halloween Snask   58341  
Butiq.se Snabb och bra service!   59035  
Kiddoz Nöjd kund! (1)  60100  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra och informativ hemsida! (1)  60099  
streetaddict bra (1)  60183  
Belysningsdesign.se Mormors nya lampa   60157  
Gert Strand Ab Toppklass Essenser!   60863  
Trycknu.se Vilken otrolig bra service!!   59972  
polenresor.info Lurad   59866  
Outdoorstore Grymma ryggsäckar   59950  
Printclub AB Billigt! (2)  61131  
Vattenpipan.com Ingen slår Vattenpipan.com´s utbud!   61073  
Stor & Fin Tack   59021  
Fiskbilen skit (1)  60157  
nicetech Undvik böter (1)  59183  
PanOpticon AB Köpte ett system (3)  61546  
RC Huset Kanonbra priser och service (2)  61380  
Dustin Home Kanonbra   62680  
Bodystore Kanonbra   61498  
Cellip med MySecretary.Net Ni är inte billigast (2)  62540  
    << sida 46 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik