Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Kinabutik Bra butik i Göteborg   84014  
Kinabutik Kinabutik.se   79259  
Barn och babyshop - Swedishplate Barnvagnsskylt   77392  
Åhus Husvagnsexpo AB Fin butik   78456  
Webbshoppen.se bra service   79987  
Café ett Kanon!!   71909  
kundfinans.se jättenöjd med kundfinans.se   60769  
kundfinans.se lån   63370  
Bowltech Webshop inte beställa (1)  80679  
Lastbryggan AB Snabba leveranser   73087  
DentaWorks Tandblekning Man undrar ju...   78861  
Kidsplanet Bra kvalite   76566  
Kidsplanet Kanon bra butik! (1)  80234  
Dataknuten Snart KK stora kundfodringar   58994  
superbutiken Slipp alkoholskatten :-o (1)  74826  
globalsport Brett Sortiment!   76419  
Skistore.se bra butik   75632  
gycklaren.com problem (1)  77869  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra Butik   78380  
uteungar.se Bra butik / trevlig personal (1)  75007  
Dataknuten Lång väntan på varor   77719  
Belysningsdesign.se Bra   77783  
Swedelink Trade & Import Väldigt bra (1)  74741  
Swedelink Trade & Import Mycket bra!   79820  
Concept Snygg sida   65632  
Bananaz.se SUGER   62408  
snusaeget.se Gör eget snus   74490  
Belysningsdesign.se HÖGSTA BETYG !!!   74772  
zmaka.se bra sidor om lite allt möjligt   79003  
Trailer Träsh Mycket bra!!   79640  
    << sida 48 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik