Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Alienbase Metallica biljetter   60810  
Mine. Utmärkt kundservice!   61532  
kontorsproffset.se Bra priser !! snabb leverans , rekomenderas   62238  
DiaDirekt Bra service   65094  
DiaDirekt bra service   60471  
zmaka.se Slö...   61253  
Place-It Otroligt snygga saker!   60905  
ginatricot ENGREN   60779  
Kingsize skor KING SIZE SKOR i Malmö   62237  
Mammapatita wowwww   62092  
Hotlix Goa Maskar!   52134  
112Ink Lite billigare, väldigt bra (1)  61907  
Fotoquick kanonbra   51558  
Tillbudet Varför provade jag inte detta tidigare? (1)  62358  
ginatricot bäst!   60553  
Strumpbutiken Super snabb leverans   60296  
Headstyle Håller med!   62151  
JedeDesign Rekommenderas varm!   61648  
Svana K Svana K   60253  
Fridsälls Trading Snabb support   61689  
Michaela de la Cour snabb service   61826  
uteungar.se DYRA!! (1)  61823  
KSO Rekomenderar KSO   63093  
Headstyle Perfekt!   60837  
uteungar.se solskyddskläder / rekommenderas   61196  
Gavelins silver Kanonbutik!   62070  
ZooSajten Onödigt strul!!   62362  
Nylanders Mattor Bra service   64792  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder SUVERÄNT!   64933  
Komplett.se Suveräna!   65484  
    << sida 49 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik