Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Sport & Fritid Stockholm Problem med löpband (1)  197429  
Eriksdotter Kläder&Smycken Lantligt och fint   197286  
TemNet Utmärkt Service   192697  
pooltime Bra butik   197406  
Spritovin.se Lurad på ordern från Tegalob   185189  
Slipskungen.se   191423  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  188863  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  184715  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   182707  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   183785  
Rockwear 55192498   177272  
Heart Line Store bara linedance (1)  161904  
Vinboden Vinboden   175603  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  173971  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   172648  
Refillkit Skumrask   172355  
InkStation Skumrask   171928  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   170482  
Fina Liv Utmärkt Service   172889  
Spritovin.se Spritovin OBS Varning !! (3)  171646  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  170751  
APO101 10 av 10!   168292  
nitrohead Väldigt nöjd!   168455  
ClaesEklund.se Utmärkt service   172050  
Spritovin.se Spritovin har kopplingar till tegalob (1)  175460  
Spritovin.se Spritovin har lurat mig utebliven leverans (2)  178215  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   172284  
indisk kryddor Oseriöst! (1)  177036  
STORTMODE.se Tack för fin klänning   163614  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  185000  
    << sida 5 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik