Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TemNet Bra Service   243373  
elnu.se Fake butik   262405  
Sport & Fritid Stockholm Problem med löpband (1)  244805  
Eriksdotter Kläder&Smycken Lantligt och fint   243963  
TemNet Utmärkt Service   238182  
pooltime Bra butik   236564  
Spritovin.se Lurad på ordern från Tegalob   218927  
Slipskungen.se   238958  
TemNet Felaktig produktinformation (3)  235993  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Etrendstore - REKOMMENDERAS INTE! (1)  231216  
Eriksdotter Kläder&Smycken JÄTTEMYSIGT   228853  
infosite Leverans & bemötande under all kritit!   225752  
Rockwear 55192498   220594  
Heart Line Store bara linedance (1)  202171  
Vinboden Vinboden   219561  
headcare Mindre än orderbekräfterlse (1)  218584  
Parfymhuset.se parfymhuset.se är bluff   211789  
Refillkit Skumrask   217716  
InkStation Skumrask   226965  
Rosmarys Choklad Rosmarys Choklad   219736  
Fina Liv Utmärkt Service   220142  
Spritovin.se Spritovin OBS Varning !! (3)  215238  
zmaka.se Var är mina varor som jag betalat för???!!! (1)  208885  
APO101 10 av 10!   211241  
nitrohead Väldigt nöjd!   212069  
ClaesEklund.se Utmärkt service   210678  
Spritovin.se Spritovin har kopplingar till tegalob (1)  217404  
Spritovin.se Spritovin har lurat mig utebliven leverans (2)  219849  
antiskallspecialisten Antiskallspecialisten   209605  
indisk kryddor Oseriöst! (1)  207866  
    << sida 5 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik