Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Fridsälls Trading Nöjd   82947  
Nordic Racing Sjysst service   80774  
Breeze Clean butik..   85497  
CD WOW! Klockrent   78006  
SthlmCompany Intressant   81342  
Pimpinella.org Bra service   83901  
Skistore.se fungerar utmärkt   86773  
Mine. Rekommenderas   76266  
uteungar.se fina regnkläder   76683  
NaomiArt köpt pruduketer av Naomi art   80346  
grooming Snabb service och bra utbud!   79051  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   86900  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  80383  
reginamarine Bra sida   77133  
RaffiGiraffi underbara leksaker   84675  
pagoni Bäst i test!   80869  
zmaka.se sååååååååå gott   85620  
uteungar.se uteungar.se (1)  86735  
MadDog Bra servise   82610  
RaffiGiraffi Jättetrevlig hemsida! (1)  82428  
Skistore.se rea   75039  
RaffiGiraffi trevlig nätbutik   85880  
RaffiGiraffi Rekommenderas varmt   85877  
uteungar.se barnkläder   86014  
TUNES Kul tjänst   83992  
RaffiGiraffi Underbar butik! (1)  85767  
Wynnsbutiken Logga   71904  
SwedishSnus.com Billigaste alternativet! (3)  91600  
uteungar.se Härligt koncept och bra priser! (2)  89308  
uteungar.se Mkt snabb frakt!   85742  
    << sida 50 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik