Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Fridsälls Trading Nöjd   63439  
Nordic Racing Sjysst service   63613  
Breeze Clean butik..   64080  
CD WOW! Klockrent   55689  
SthlmCompany Intressant   61284  
Pimpinella.org Bra service   62461  
Skistore.se fungerar utmärkt   62027  
Mine. Rekommenderas   62082  
uteungar.se fina regnkläder   61605  
NaomiArt köpt pruduketer av Naomi art   61216  
grooming Snabb service och bra utbud!   62930  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   62020  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  61768  
reginamarine Bra sida   61427  
RaffiGiraffi underbara leksaker   62478  
pagoni Bäst i test!   62443  
zmaka.se sååååååååå gott   62453  
uteungar.se uteungar.se (1)  61760  
MadDog Bra servise   62117  
RaffiGiraffi Jättetrevlig hemsida! (1)  62722  
Skistore.se rea   54541  
RaffiGiraffi trevlig nätbutik   62245  
RaffiGiraffi Rekommenderas varmt   61619  
uteungar.se barnkläder   61131  
TUNES Kul tjänst   62359  
RaffiGiraffi Underbar butik! (1)  62439  
Wynnsbutiken Logga   52726  
SwedishSnus.com Billigaste alternativet! (3)  66484  
uteungar.se Härligt koncept och bra priser! (2)  65252  
uteungar.se Mkt snabb frakt!   65565  
    << sida 50 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik