Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Ljungby Fuktkontroll & Sanering Krypgrund   66293  
Alienbase Alienbase   65288  
Kondomexperten skitbra kondomer   65557  
Skistore.se Bäst   66726  
Näsbyparks Blomsterhandel AB Dålig affär (1)  65943  
Spastugan.se Snabb leverans!   63561  
smink.nu perfekt   63947  
SagoPalatset Vilka fina saker   63001  
Voicetech Sweden En bra affär   63441  
Dress-for-less Dress-for-less   62855  
Winemaster Utförsäljning   54811  
karins favoritbutik Mycket trevlig butik.   62815  
Voicetech Sweden Bra priser och snabb leverans!   62489  
J.NO Fitness trevligt bemötande   63424  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder Tack för tipset ang Rock Chick...   66788  
taklister Jättebra sida för taklister   64466  
zmaka.se Bra kryddor   65069  
karins favoritbutik Mysig butik med massa fina saker   63782  
zmaka.se Såna goda svampar   62938  
Voicetech Sweden Linksys Pap2 och SPA-2102   62728  
Redins Antikvariat Rörigt och Oprofessionelt   64613  
Bananaz.se Rekommenderat   62888  
Fridsälls Trading Bra service   64025  
Zone Blu, Sexleksaker & Sexiga underkläder 1000 Tack!   66986  
Skistart Toppen!   64084  
Alienbase alienbase.com   62926  
Bananaz.se grymt bra   55890  
carada Prisvärda och fina träningskläder   66134  
satpro SNABB LEVERAN (1)  66769  
Kortdesign Kvalitet och bra service   67683  
    << sida 52 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik