Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
happyhair Varning!! Oseriöst företag! (13)  73978  
arteq Bästa butiken på nätet   67256  
Dukatbord.se Äntligen!   69248  
fishonnet Multirullarna   69990  
Diabildscanning Funkar bra (6)  67967  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra!   66735  
Spastugan.se Funkade fint (1)  66594  
TC-Trendcenter Bra webshop   65538  
Tågkompaniet ??   67957  
Skistore.se Riktigt bra...   66710  
TC-Trendcenter wow   66350  
Sexshopen.net Häftigt värre (2)  66150  
Tigerstad fotopapper till din skrivare   66017  
Kondomexperten skitkondomer   66344  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop slipsar   58467  
happyhair KANON! (1)  67878  
Perfekt arbetsrredskap   61356  
Eriks Hästutrustning Sökning   57418  
Billigakondomer.se Fräsch butik! (2)  67617  
zmaka.se Jättebra   66641  
Hästboden i Tygelsjö Jättebra   67139  
naturshop.se Mycket bra.   69588  
Nissesherrmode Mycket bra service och komplett sortiment   68868  
MartinsColor.com snabb leverans   70405  
Loppan & Piraten Supersevice..vilken gullig butik   71260  
DentaWorks Tandblekning Skumt.. (3)  70313  
zmaka.se Eloge!   70640  
Mobillagret.com Snabbt!   72348  
piecepipe kvalitet   73193  
TopGuard Security Bra service och hjälp.   73939  
    << sida 54 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik