Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TopGuard Security Kanon!   61676  
Nallebudet Uppskattad gåva   72649  
Nordic Racing Produktrecensioner.. (1)  71216  
piecepipe oslagbar (2)  73855  
3nity.se 3nity (1)  72435  
zmaka.se Jättenöjd   71022  
EDENSLUSTAR.SE Gunga   62142  
Billigakondomer.se Billigt och snabb leverans   71835  
Elektronikgruvan Snabb leverans   70723  
StyleXperten Rekommenderas! (1)  70688  
Brobergs Tobakshandel Ab Bra butik,priser och utbud !   73476  
fishonnet Rekommenderas   71826  
chique Så snyggt!   69253  
Läsö-Saltcare Läsö-Saltcare (1)  73023  
Dataknuten Strulig lrverans   73114  
marinaman.se Bra och snabbt!   72776  
Barnplatsen Rubens docka   72652  
netonnet Netonnet.se   72277  
blondy.nu priserna var inte alls låga (1)  70977  
Surprisehouse Bristande hemsida (1)  72498  
artistbutiken artistbutiken.se (1)  73513  
Elektronikgruvan Bra service och snabb leverans (1)  73861  
VistaPrint vistaprint   72129  
Green Jelly Toys Superbra service (1)  71323  
Green Jelly Toys bumbobaby sitter   73375  
abswheels NYA FÄLGAR I KROM   71127  
zmaka.se Bedrövligt... (7)  75347  
skydd.se Dolda kameror?! (2)  75621  
Green Jelly Toys SNABBT & BRA!!   75654  
happyhair www.happyhair.se/   76290  
    << sida 55 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik