Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
TopGuard Security Kanon!   73009  
Nallebudet Uppskattad gåva   87754  
Nordic Racing Produktrecensioner.. (1)  89407  
piecepipe oslagbar (2)  86643  
3nity.se 3nity (1)  84722  
zmaka.se Jättenöjd   82867  
EDENSLUSTAR.SE Gunga   72166  
Billigakondomer.se Billigt och snabb leverans   85442  
Elektronikgruvan Snabb leverans   87233  
StyleXperten Rekommenderas! (1)  88659  
Brobergs Tobakshandel Ab Bra butik,priser och utbud !   90755  
fishonnet Rekommenderas   88413  
chique Så snyggt!   83910  
Läsö-Saltcare Läsö-Saltcare (1)  88524  
Dataknuten Strulig lrverans   90946  
marinaman.se Bra och snabbt!   92219  
Barnplatsen Rubens docka   92349  
netonnet Netonnet.se   89348  
blondy.nu priserna var inte alls låga (1)  88070  
Surprisehouse Bristande hemsida (1)  91420  
artistbutiken artistbutiken.se (1)  89310  
Elektronikgruvan Bra service och snabb leverans (1)  90001  
VistaPrint vistaprint   90078  
Green Jelly Toys Superbra service (1)  86662  
Green Jelly Toys bumbobaby sitter   91434  
abswheels NYA FÄLGAR I KROM   88290  
zmaka.se Bedrövligt... (7)  91577  
skydd.se Dolda kameror?! (2)  94437  
Green Jelly Toys SNABBT & BRA!!   92151  
happyhair www.happyhair.se/   92279  
    << sida 55 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik