Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Green Jelly Toys SNABBT & BRA!!   75696  
happyhair www.happyhair.se/   76332  
Prylbanken.se Bra köpmarknad   72799  
cum-clubwear. Grymt bra!   75661  
zmaka.se Mycket bra   73584  
bodyjewelry Läcker och underbar piercingbutik!   66139  
zmaka.se svampbutiken.com   70308  
Varning! Undvik betala med kort på nätet! (8)  72266  
knoddenoknyttet.se Underbar service!   71229  
6shoppen.se fysisk butik? (3)  69588  
6shoppen.se gämför e-butiker (1)  69481  
Gardefelt.com Mycket Bra ;-)   61478  
abcgruppen.se Dåliga tryck (2)  70474  
Innebandybutiken.se Enda butiken med fullt sortiment   69205  
Tips på hur man får fler besökare (2)  71100  
zmaka.se svampbutiken   72076  
zmaka.se Svampbutiken.com   71840  
6shoppen.se Kanon   72679  
Vackerkonst.se Dåligt (3)  70176  
6shoppen.se Butiken?   67207  
abcgruppen.se Håller ej vad de lovar! (1)  66807  
J.NO Fitness Rådgivning   66919  
6shoppen.se vilken service (8)  70729  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   67835  
knoddenoknyttet.se Knodden & Knyttet   66289  
sweds.com Helt suverän butik! (6)  66754  
knoddenoknyttet.se Gullig butik   66475  
midas.nu Enormt sortiment (1)  67084  
Alarmera Hemsäkerhet AB bästa larm och snabbservice   67813  
Hiko.se Helt klart billigast! (3)  68788  
    << sida 56 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik