Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Svenska lås, larm och säkerhetsprodukter Svenska Lås (1)  81936  
Visitkort Svenska AB samma som visitkort.se   80542  
Tretti.se Nej tack tretti   86035  
AudioTech Mycket bra!   84574  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   86506  
hockeyprylar.se :D!!!   70410  
SthlmCompany Snabba   81806  
Rofa snyggt   65998  
smink.nu Hmm. (2)  81429  
Diarydreams Tjejtgrejer   84742  
Phoneq mobilsmycken Super!   79571  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  82384  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   86971  
zmaka.se svamp   83368  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  88829  
Minibike Sweden stöld (3)  82416  
Payson Helt störda (4)  80119  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  84944  
Inkclub Bäst (3)  80771  
LensWay 95%   84419  
Tretti.se vem (3)  82636  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   82410  
Unispel Mycket snabb support   83989  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   81567  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  84995  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  83338  
Bengans Skivbutik bengna   84617  
Benzler direkt Här finns allt   69590  
Lastbryggan AB Kund i många år!   88824  
Lenses4net Lenses4net   75711  
    << sida 57 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik