Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
zmaka.se Snyggt   70192  
Vackerkonst.se Personlig present   70327  
Svenska lås, larm och säkerhetsprodukter Svenska Lås (1)  67609  
Visitkort Svenska AB samma som visitkort.se   68941  
Tretti.se Nej tack tretti   69768  
AudioTech Mycket bra!   70444  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   68151  
hockeyprylar.se :D!!!   58182  
SthlmCompany Snabba   68031  
Rofa snyggt   57378  
smink.nu Hmm. (2)  67353  
Diarydreams Tjejtgrejer   67110  
Phoneq mobilsmycken Super!   66682  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  67310  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   69031  
zmaka.se svamp   68463  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  69625  
Minibike Sweden stöld (3)  67721  
Payson Helt störda (4)  69135  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  71017  
Inkclub Bäst (3)  67718  
LensWay 95%   68915  
Tretti.se vem (3)  68939  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   67436  
Unispel Mycket snabb support   68344  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   67167  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  68953  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  69045  
Bengans Skivbutik bengna   68670  
Benzler direkt Här finns allt   59880  
    << sida 57 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik