Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lenses4net Nöjd kund! (2)  93353  
Have2have Har någon handlat här?? (1)  94039  
Travelpartner Skojare   97319  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  101088  
zmaka.se svampbuticken.com   99690  
SagoPalatset Vilka trevliga saker (6)  93936  
Rätt kul samtidigt (3)  97502  
lofoto Lofoto litar jag på till 100% (1)  95182  
caliroots ASBRA   82158  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  94978  
SimpleSmile.se Tandblekning   95924  
Har du glömt ditt lösenord till din butikspresentation?   95919  
Sunnysite sunnysite (4)  95402  
Nordic Racing långa leveranstider   99016  
wesellcd.com helt rätt! (1)  93782  
Nomatica Handla inte av NOMATICA   96162  
Bra tips till webbutiker som vill ha fler kunder (2)  118844  
wesellcd.com Håller med   94207  
J.NO Fitness Snabb leverans (2)  95436  
wesellcd.com Superbra!   95619  
Elshop.se Coola grejjer!   94027  
Music.Man Fina instrument.   94076  
mypix Skarpa bilder   93291  
wesellcd.com billigt!   92102  
PartyPrylar.com trevlig butik   90449  
viking Fina smycken   93321  
smink.nu Superduper billigt!   92248  
Unispel Trevlig service och bra priser   93425  
Dan-Tackel Sweden Dan-Tackel   94686  
Pilebooks Internetbokhandel Kurslitteratur (3)  98348  
    << sida 58 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik