Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Lastbryggan AB Kund i många år!   71596  
Lenses4net Lenses4net   62203  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  68743  
Have2have Har någon handlat här?? (1)  67999  
Travelpartner Skojare   77296  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  77178  
zmaka.se svampbuticken.com   75567  
SagoPalatset Vilka trevliga saker (6)  74176  
Rätt kul samtidigt (3)  74556  
lofoto Lofoto litar jag på till 100% (1)  74996  
caliroots ASBRA   64383  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  74380  
SimpleSmile.se Tandblekning   74297  
Har du glömt ditt lösenord till din butikspresentation?   75523  
Sunnysite sunnysite (4)  75548  
Nordic Racing långa leveranstider   75754  
wesellcd.com helt rätt! (1)  75083  
Nomatica Handla inte av NOMATICA   74464  
Bra tips till webbutiker som vill ha fler kunder (2)  102579  
wesellcd.com Håller med   74714  
J.NO Fitness Snabb leverans (2)  72975  
wesellcd.com Superbra!   76253  
Elshop.se Coola grejjer!   74119  
Music.Man Fina instrument.   73959  
mypix Skarpa bilder   74845  
wesellcd.com billigt!   74382  
PartyPrylar.com trevlig butik   75376  
viking Fina smycken   73347  
smink.nu Superduper billigt!   74360  
Unispel Trevlig service och bra priser   75490  
    << sida 58 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik