Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
KSO Här skall jag handla fler gånger   91832  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck Grymt snabb leverans (2)  97599  
VistaPrint Beställd (7)  98743  
Megashop Megashop.se (3)  95183  
sparadata nöjd kund   92713  
cum-clubwear. kläder=bra (1)  75236  
Björklinge Bildemontering AB Vilken service!   94259  
Körkortet *varning* körkortsfrågorna (2)  92298  
SPORTAB besvikelse   91010  
quilta Jättebra service   87100  
Vilka inlägg är nya??? (2)  90259  
Tretti.se Mina tips till tretti   96337  
e-kontakt Fantastic   89330  
Erotikmagazinet.se Bra butik (1)  91567  
Lilla Mirakel ab Kanonsida!   90890  
Lastbryggan AB Bästa butiken!   94926  
Sexshopen.net Shit företag!!! (16)  93913  
kram.se Kul namn, superservice!!   89381  
Kommenterar sin egen butik (4)  92959  
sparadata toppen service och bra prylar   89496  
Butik6 Bra   89809  
Megashop 10poäng   92743  
vitvaror.net Vitvaror.net var väldigt bra (1)  95073  
elprylar Bra priser, fina prylar.   91518  
sparadata fel namn, bra produkter   93300  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck deed   75414  
Dolci Body & Bath Bra bodylotion   89945  
smink.nu Info om www.smink.se (9)  97803  
Hiko.se Slarvigt packeterat (2)  94710  
bilstil.se   92103  
    << sida 59 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik