Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
smink.nu Superduper billigt!   74625  
Unispel Trevlig service och bra priser   75795  
Dan-Tackel Sweden Dan-Tackel   76992  
Pilebooks Internetbokhandel Kurslitteratur (3)  77450  
KSO Här skall jag handla fler gånger   76483  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck Grymt snabb leverans (2)  77620  
VistaPrint Beställd (7)  79208  
Megashop Megashop.se (3)  78451  
sparadata nöjd kund   73899  
cum-clubwear. kläder=bra (1)  64025  
Björklinge Bildemontering AB Vilken service!   73346  
Körkortet *varning* körkortsfrågorna (2)  73412  
SPORTAB besvikelse   75099  
quilta Jättebra service   72746  
Vilka inlägg är nya??? (2)  72642  
Tretti.se Mina tips till tretti   75321  
e-kontakt Fantastic   73920  
Erotikmagazinet.se Bra butik (1)  74677  
Lilla Mirakel ab Kanonsida!   73768  
Lastbryggan AB Bästa butiken!   73879  
Sexshopen.net Shit företag!!! (16)  77570  
kram.se Kul namn, superservice!!   73498  
Kommenterar sin egen butik (4)  73186  
sparadata toppen service och bra prylar   73423  
Butik6 Bra   73795  
Megashop 10poäng   75710  
vitvaror.net Vitvaror.net var väldigt bra (1)  73592  
elprylar Bra priser, fina prylar.   73626  
sparadata fel namn, bra produkter   74897  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck deed   63932  
    << sida 59 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik