Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tack för fin klänning   200276  
Xtreme365 AB Mycket bra bemötande o service (2)  233959  
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   212956  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   208734  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   212815  
Chokladbudet chokladbuden   194758  
Haga Cykel Epic comp elite-14   211430  
Rockwear 3st metallica t-shirt   209733  
Make me smile Doft i garderob (1)  205375  
Make me smile Perfekt (1)  195886  
pagoni Nöjd!   187583  
Rehifi.se Trevlig butik   200915  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   208203  
DjurMaxi.se Kontakt?   195518  
tobakshandlaren tobak   198358  
Hemsjön Toppenbutik   194263  
electroworld Hejsan   190046  
Mediamagazinet skivor!!!!!   193046  
Trygg e-handel   200281  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  195673  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   197281  
Fönster Fixaren skitföretag   194245  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  202059  
Haga Cykel Perfekt   201826  
Biglife.se toppen   186636  
Butik Täppan Trevlig butik   192520  
Euroflorist dålig leverans   193281  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  196022  
hatshop hatshopen göteborg   199804  
Darlingsguld bling bling   198066  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik