Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Skiv-Nisse "Årets julklapp"   172473  
Intimapotek.se Viagra receptfritt   170320  
Mediamagazinet begagnade skivor!!   170680  
Chokladbudet chokladbuden   157382  
Haga Cykel Epic comp elite-14   168633  
Rockwear 3st metallica t-shirt   167823  
Make me smile Doft i garderob (1)  161762  
Make me smile Perfekt (1)  156910  
pagoni Nöjd!   149399  
Rehifi.se Trevlig butik   159670  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   158890  
DjurMaxi.se Kontakt?   160714  
tobakshandlaren tobak   156922  
Hemsjön Toppenbutik   158290  
electroworld Hejsan   156504  
Mediamagazinet skivor!!!!!   157734  
Trygg e-handel   159443  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  159245  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   157964  
Fönster Fixaren skitföretag   157080  
Spritovin.se Utebliven leverans från spritovin.se (1)  157393  
Haga Cykel Perfekt   155579  
Biglife.se toppen   157353  
Butik Täppan Trevlig butik   160517  
Euroflorist dålig leverans   157717  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  154691  
hatshop hatshopen göteborg   159033  
Darlingsguld bling bling   163572  
Rockwear KONTAKT ?? (1)  165950  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  168572  
    << sida 6 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik