Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Nallebudet   71147  
Det 3-dimensionella vykortet!   70962  
Stenkläder Stenkläder (4)  73704  
Skobutik   72685  
Babysimshopen Cool site!   63020  
Dataknuten Mycke mojänger under en site! (1)  72326  
Reparera dykardräkter   70830  
Tips på snygga saker till hemmet   69906  
Kanon Sida! (1)  69634  
Guldshop en unik butik i sverige (2)  73033  
Bokförlaget New Page AB Vilket utbud!   70841  
Dyr produkt   69932  
Snygga tischor!   69583  
Rekomenderas Tjejer! (3)  70008  
Bodystore bodystore.se   71037  
Lensbuddy.com BÄST   70789  
Nallebudet Kanon idé   72195  
Flygstolen.se ellen   72832  
Mobillagret.com Enkel!   72003  
Hjälp till butik (1)  69807  
Skidinfo.se Snygg sida... (1)  71096  
ink66.com oi då   71588  
Spelfällan ingick i min terapeututbildning!   69614  
ZooSajten ZooSajten   72280  
Satvision Scandinavia Norrlandbutiken.se   72301  
Hiko.se Detta var roligt.. (1)  73152  
Sunblock Tuffa solskyddskläder   72286  
Skaffa en egen ebutik (7)  73047  
Björn Lundén Information AB Björn Lundén Information   77548  
Hiko.se Leksaker till kanonpriser (1)  78898  
    << sida 63 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik