Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Nallebudet   87087  
Det 3-dimensionella vykortet!   87457  
Stenkläder Stenkläder (4)  91319  
Skobutik   89311  
Babysimshopen Cool site!   76066  
Dataknuten Mycke mojänger under en site! (1)  88157  
Reparera dykardräkter   87122  
Tips på snygga saker till hemmet   87904  
Kanon Sida! (1)  84929  
Guldshop en unik butik i sverige (2)  89593  
Bokförlaget New Page AB Vilket utbud!   86272  
Dyr produkt   84019  
Snygga tischor!   86418  
Rekomenderas Tjejer! (3)  85791  
Bodystore bodystore.se   88055  
Lensbuddy.com BÄST   87899  
Nallebudet Kanon idé   91509  
Flygstolen.se ellen   90474  
Mobillagret.com Enkel!   89545  
Hjälp till butik (1)  86189  
Skidinfo.se Snygg sida... (1)  85265  
ink66.com oi då   89814  
Spelfällan ingick i min terapeututbildning!   87272  
ZooSajten ZooSajten   90991  
Satvision Scandinavia Norrlandbutiken.se   90124  
Hiko.se Detta var roligt.. (1)  91941  
Sunblock Tuffa solskyddskläder   90309  
Skaffa en egen ebutik (7)  90912  
Björn Lundén Information AB Björn Lundén Information   97079  
Hiko.se Leksaker till kanonpriser (1)  98721  
    << sida 63 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik