Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rockwear KONTAKT ?? (1)  212834  
Rockwear Blåst eller ??? (2)  215858  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   195323  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  186077  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  197608  
Bulbs.se Blåklint (1)  193032  
Patris Mycket nöjd! (1)  196087  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  189681  
DjurMaxi.se dåligt   191539  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  195093  
Spritovin.se Spritovin.se   181045  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  192075  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  187336  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   187915  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   189444  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  188789  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   186621  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   176651  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   176470  
Förstå Facebook-annonsering   180713  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   163375  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  183619  
Haga Cykel bra butik   183209  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  186508  
STORTMODE.se Tack!   187460  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   187678  
Prylgruvan Butik (1)  190535  
5 heta e-handelstrender   188785  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   184228  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  192937  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik