Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   155002  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  155042  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  158187  
Bulbs.se Blåklint (1)  156201  
Patris Mycket nöjd! (1)  157495  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  154320  
DjurMaxi.se dåligt   153712  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  155220  
Spritovin.se Spritovin.se   152243  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  151115  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  151613  
Haga Cykel Haga cykel Nyköping   150996  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   149453  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  149320  
LaserTonerClub.se Bluff och bedrägeri !   147780  
Tarotkatten Enormt fin butik mycket trevlig personal   149235  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   148550  
Förstå Facebook-annonsering   148853  
Beautysecrets.se Goldwell 3för 2   135190  
Hobbykompaniet.se Pistol (2)  148711  
Haga Cykel bra butik   148023  
LaserTonerClub.se Varning. (1)  149678  
STORTMODE.se Tack!   150329  
GweiLo Personliga Dog Tags halsband   149191  
Prylgruvan Butik (1)  148728  
5 heta e-handelstrender   153672  
SLIPSKUNGEN Jättenöjd   149499  
Rockwear Mkt tveksam - bluff ??? (1)  152222  
Rehifi.se bra produkter   149608  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  154022  
    << sida 7 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik