Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
STORTMODE.se Tusen tack!   145780  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   145109  
google analytics och spårning av e-handel   147780  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   129649  
sexshop69 Grym och seriös sida!   131937  
mediacorner service   140955  
Sexkontakter.se Skönt   134692  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   133835  
electroworld Bra service   133877  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   133090  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   138896  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  131240  
SLIPSKUNGEN De suger   120424  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  133467  
syskonhuset Grym tvillingvagn   133897  
slipsladan Bra priser   131926  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   130730  
Jaktverket helt ok (1)  134728  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  129843  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  134675  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   134657  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   132614  
Nordiskark Super upplevelse   132577  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   120981  
glenza Nytt   121665  
buildor Rek varmt !   132751  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   132382  
Framcigarr AB framcigarr.se   136261  
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  130917  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   134035  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik