Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rehifi.se bra produkter   191294  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  195638  
STORTMODE.se Tusen tack!   182609  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   180959  
google analytics och spårning av e-handel   184011  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   156117  
sexshop69 Grym och seriös sida!   164241  
mediacorner service   175753  
Sexkontakter.se Skönt   157582  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   172504  
electroworld Bra service   167956  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   167777  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   173484  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  168737  
SLIPSKUNGEN De suger   152777  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  156103  
syskonhuset Grym tvillingvagn   168307  
slipsladan Bra priser   158857  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   155691  
Jaktverket helt ok (1)  169603  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  175889  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  171560  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   167297  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   169855  
Nordiskark Super upplevelse   159934  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   150523  
glenza Nytt   147218  
buildor Rek varmt !   167231  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   169165  
Framcigarr AB framcigarr.se   178895  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik