Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
clazzyfashion Angående clazzyfashion konkursen. (2)  170464  
Beautysecrets.se Tack för hjälpen!   170886  
Prolivesound.se Snabbt svar   160947  
Umeå RC Service   164575  
Power Toys AB Service   163784  
Mediamagazinet Lekstuga. (2)  165493  
sexshop69 bra och snabb!   143469  
dreamsilk Rörliga bilderna!!   150798  
worldgym Sveriges sämsta gymbutik   155447  
clazzyfashion ? (1)  156926  
PrylPelle.se Snabba svar och snabb leverans!   141991  
PrylPelle.se Bra!   154783  
clazzyfashion Företag som blåser kunderna   145985  
Billigakondomer.se Oj, vilken snabb leverans   151357  
Modemedia Fina smycken och bra support   149419  
Nu kan alla läsa våra nyhetsbrev   149277  
EDENSLUSTAR.SE mycket produkter   142537  
Beautysecrets.se Bra priser på bareMinerals READY Foundation   153266  
TemNet skojare, ingen att litta på (2)  157140  
Lilla Mirakel ab bra butik   148543  
Trendywednesday.se Stort tack för dina Ear-phones! (1)  157366  
GweiLo Kul personlig present   137194  
Framcigarr AB Webbshopen   158104  
Giftstore.se Kan inte bli bättre!!   148930  
Nosmoke.se SHIT ! !   154459  
Framcigarr AB Trevlig Cigarrbutik   156530  
Darlingsguld finaste ringarna   157282  
headcare Fri frakt på hårprodukter   140307  
Sol-Vent Solfångare med fläkt. Solventilation   143726  
Sexkontakter.se Snusk   148892  
    << sida 9 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik