Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Prolivesound.se Snabbt svar   129378  
Umeå RC Service   129235  
Power Toys AB Service   127949  
Mediamagazinet Lekstuga. (2)  127875  
sexshop69 bra och snabb!   114466  
dreamsilk Rörliga bilderna!!   125173  
worldgym Sveriges sämsta gymbutik   121189  
clazzyfashion ? (1)  119546  
PrylPelle.se Snabba svar och snabb leverans!   117897  
PrylPelle.se Bra!   116199  
clazzyfashion Företag som blåser kunderna   118477  
Billigakondomer.se Oj, vilken snabb leverans   118658  
Modemedia Fina smycken och bra support   119400  
Nu kan alla läsa våra nyhetsbrev   116647  
EDENSLUSTAR.SE mycket produkter   109290  
Beautysecrets.se Bra priser på bareMinerals READY Foundation   120326  
TemNet skojare, ingen att litta på (2)  122219  
Lilla Mirakel ab bra butik   121425  
Trendywednesday.se Stort tack för dina Ear-phones! (1)  123563  
GweiLo Kul personlig present   110714  
Framcigarr AB Webbshopen   123591  
Giftstore.se Kan inte bli bättre!!   124183  
Nosmoke.se SHIT ! !   122438  
Framcigarr AB Trevlig Cigarrbutik   122247  
Darlingsguld finaste ringarna   122957  
headcare Fri frakt på hårprodukter   111239  
Sol-Vent Solfångare med fläkt. Solventilation   123237  
Sexkontakter.se Snusk   123659  
clazzyfashion företaget har gått i konkurs (2)  124741  
DonnaBeauty Ångerrätt   123172  
    << sida 9 (64) >>  
Läs inlägg                                    2007-09-17 13:16
inlägget är skrivit av butiksägaren
hej på er butiksägare,

efter alla dessa inlägg skrivna av er själva om era butiker: varför låter ni inte era kunder själva sköta "smickret"? det är enkelt:

1) se till att alltid sätta kundens intressen i första rummet så att de verkligen är nöjda med er; från order till leverans
2) hjälp dem på traven med att ge positiv feedback (här skulle jag kunna länka till min butik så att ni ser hur enkelt ni kan åstadkomma detta men jag antar att hittabutik.se inte gillar det...)
3) gör uppföljningar, ge kundvård och ge era kunder "value for money" så kommer de inte bara återkomma som kunder hos er utan även posta en kommentar här helt frivilligt

hoppas att detta kan hjälpa er att bli bättre företagare utan att behöva "ful-promota" era butiker.

/Fredrik
Läs inlägg                                    2007-09-25 12:18
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
hej fredrik, jag brukar logga in här för att få mig ett skratt då jag ser ofta att inlägget är skrivet av butiksägarna själva.

ja, vad ska man göra. man kan inte skjuta dom direkt. eller?

förresten, det stavas "skrivet"

/Klas
Läs inlägg                                    2007-10-01 15:28
ang: inlägget är skrivit av butiksägaren
oj, förlåt! ;)

jag brukar också roa mig med att läsa hur mina "kollegor" på internet beter sig. hur kan man ens komma på idén? skrattade så jag kiknade åt panopticon ab :)

vi är väldigt nöjda med de 4 kommentarer vår butik fått här. tack så mycket! nu kliar det igen i fingrarna, skulle vilja länka så andra butiksägare ser hur lätt man kan få kunder att helt frivilligt ge kommentarer, men nej. då skulle nog johan och co bli arga! ;)

bra initiativ det här förresten johan! "keep up the good work" som man säger.


/Fredrik