Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Headstyle Perfekt!   99721  
uteungar.se solskyddskläder / rekommenderas   97898  
Gavelins silver Kanonbutik!   97148  
ZooSajten Onödigt strul!!   102720  
Nylanders Mattor Bra service   102259  
Nordic Racing Sjysst service   106753  
Breeze Clean butik..   112156  
CD WOW! Klockrent   103996  
SthlmCompany Intressant   107470  
Pimpinella.org Bra service   109881  
Skistore.se fungerar utmärkt   113955  
Mine. Rekommenderas   102843  
uteungar.se fina regnkläder   99802  
grooming Snabb service och bra utbud!   104206  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   112481  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  104699  
reginamarine Bra sida   101073  
pagoni Bäst i test!   105350  
zmaka.se sååååååååå gott   110907  
uteungar.se uteungar.se (1)  112714  
MadDog Bra servise   108062  
Skistore.se rea   100714  
uteungar.se barnkläder   116090  
TUNES Kul tjänst   109964  
uteungar.se Härligt koncept och bra priser! (2)  118696  
uteungar.se Mkt snabb frakt!   114227  
pagoni rekommenderas varmt   101292  
Sekanum ojojoj   106503  
Fritidsportalen AB Riktigt coola prylar   104786  
elonline Snabbt och enkelt   106529  
    << sida 36 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-02-06 14:40
zmaka.se
ang beställning
jag beställde kryddor från erden 27 januari och jag har fortfarande inte fått dom jag betaldevia internetbanken så jag är faktiskt ganska besviken

/samantha
Läs inlägg                                    2008-02-08 14:43
zmaka.se
ang: ang beställning
hej samantha,
tack för din beställning från lördagen den 26/1. leveransen skickades inom 6 arbetsdagar och du bör ha fått den vid det här laget. vi försöker alltid leverera så snabbt som möjligt men ibland kan det ta någon dag extra beroende på när vi fått in beställningen. hoppas du blev nöjd med kryddorna, välkommen att höra av dig till info@svampbutiken.com

vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Kundtjänst
Läs inlägg                                    2008-02-18 19:40
zmaka.se
ang: ang beställning
hej
jag tyckte det tog lite lång tid men jag blev supernöjd med dom det var värt att vänta på dom samantha

/samantha