Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Vackerkonst.se Personlig present   114199  
Tretti.se Nej tack tretti   121377  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   115884  
SthlmCompany Snabba   108317  
Rofa snyggt   90365  
smink.nu Hmm. (2)  108743  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  115232  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   121250  
zmaka.se svamp   108829  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  121398  
Minibike Sweden stöld (3)  105070  
Payson Helt störda (4)  102661  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  109470  
Inkclub Bäst (3)  104500  
LensWay 95%   107985  
Tretti.se vem (3)  106010  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   106184  
Unispel Mycket snabb support   108670  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   106618  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  111016  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  107474  
Bengans Skivbutik bengna   109186  
Lastbryggan AB Kund i många år!   121985  
Lenses4net Lenses4net   102666  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  130463  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  126927  
zmaka.se svampbuticken.com   126019  
Rätt kul samtidigt (3)  121749  
caliroots ASBRA   102434  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  117877  
    << sida 41 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-02-06 14:40
zmaka.se
ang beställning
jag beställde kryddor från erden 27 januari och jag har fortfarande inte fått dom jag betaldevia internetbanken så jag är faktiskt ganska besviken

/samantha
Läs inlägg                                    2008-02-08 14:43
zmaka.se
ang: ang beställning
hej samantha,
tack för din beställning från lördagen den 26/1. leveransen skickades inom 6 arbetsdagar och du bör ha fått den vid det här laget. vi försöker alltid leverera så snabbt som möjligt men ibland kan det ta någon dag extra beroende på när vi fått in beställningen. hoppas du blev nöjd med kryddorna, välkommen att höra av dig till info@svampbutiken.com

vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Kundtjänst
Läs inlägg                                    2008-02-18 19:40
zmaka.se
ang: ang beställning
hej
jag tyckte det tog lite lång tid men jag blev supernöjd med dom det var värt att vänta på dom samantha

/samantha