Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Butik21   118841  
butik21 Mer än godkänt   114415  
Chokladpralin.se SUPERservice   114226  
usa bildelar bra service   113150  
butik21 Bäst butik av de jag har provat   110538  
helihak heja gunilla   109283  
E&E Glasses !   89632  
butik21 Fantastic Service   110368  
Creations by Lis Älskad!   98244  
butik21 Gravidgördel-service +, produkt -   96501  
vuxenshoppen.se Bra butik! Jag är nöjd![:)]   102211  
Textilonnet.se Håller inte vad de lovar!   112132  
butik21 Underbar service, sköna strumpor!   98912  
butik21 Fullt Godkänt   105965  
ski dad Grymt nöjd!!   114364  
butik21 butik21   102651  
butik21 Snygga stödstrumpor snabb leverans   110146  
Rockflame.com DeathStar   101074  
mattconcept Väldigt Bra service!   106574  
lilla pärlan Trevlig   128580  
Spastugan.se Spastugan levererar snabbt   116346  
butik21 Utmärkt service = Nöjd kund   115940  
TOPLADY.SE Sexiga underkläder   98151  
butik21 Jättebra   95973  
butik21 Stödstrumpor   115948  
PY Hobby Kanonbutik   110468  
PY Hobby superbra!!   109023  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Varning för Etrendstore! (1)  103756  
Elektronikgruvan Tips   103253  
Mekonomen AB Avsaknad av service (1)  111572  
    << sida 18 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-09-27 18:47
Kemidepåns Webshop
kemidepån
har nu fått min tredje leverans från kemidepån med lite avfettningsmedel, microdukar och polermedel, en order på 475 kronor. jag trodde de "lockade" med sina nyhetsbrev om utlottningar av stccbiljetter och hockeybiljetter men till min stora förvåning och glädje så vid min andra leverans så vann jag två stycken hockeybiljetter till färjestads hemmamatch (fick välja vilken jag ville) och faktiskt oxå få förmånen att avnjuta matchen i en loge med både buffé och dryck...öl och en whiskey om så önskades... nu fick jag min tredje leverans och bara några ett par dagar efter så fick jag återigen ett nyhetsbrev från dem där jag även denna gång vunnit två vip-biljetter till stccfinalen på mantorp imorgon. hallå, jag fick två heldagsbiljetter inklusive läktarplats, vip-biljett till flash och prins carl filip som vi får en pratstund med osv.
behöver jag säga mer än att jag är överlycklig över dessa vinster? till saken hör oxå att jag rekomenderade en polare om deras webshop och service och han har oxå beställt vid ett par tillfällen...varje paket är dessutom fyllt med give-aways, kepsar, pennor, nyckelband osv. min kompis fick även han två biljetter men han valde att åka till norgetävlingen för ett par veckor sedan.

vill bara tacka grabbarna på kemidepån för deras frikostiga bemötande och kundvård! hoppas fler tar lärdom av dessa grabbar!!!

/JOnas
Läs inlägg                                    2008-10-02 14:45
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
jag kan bara instämma! bra service och trevligt bemötande :-)

/Frille
Läs inlägg                                    2008-10-13 23:56
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
pinsamt!

/Alex