Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Snusbolaget.se Bra butik med snus! (1)  100120  
bonamatbutiken.se Bonamatbutiken.se   102244  
procore Bra service & utbud (1)  109664  
butik21 butik21   107154  
zmaka.se Bra service & utbud   101434  
Ergohuset Tack (2)  102508  
Ergohuset Stor kunskap   102228  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   103866  
bilradiohuset.se Toppen!!!   100966  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  104656  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  98801  
djurshopen dåligt upplägg (3)  103670  
MartinsColor.com Jättenöjd!   94496  
butik21 Stödstrumpor   104571  
Butik Stylish Mycket bra service!   100198  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   105716  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   93517  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  98297  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   103039  
butik21 stödstrumpor   85715  
Nu är tävlingen avgjord   98914  
Kontors24.se Nöjd kund   104681  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   97101  
butik21 +++++   101661  
Spastugan.se Snabbt och bra!   94591  
butik21 Stödstrumpor   98251  
Spelexperten.com Bra utbud,   90763  
butik21 *   114349  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter hummerbil (5)  102982  
Fiskehörnan Snabb leverans   103209  
    << sida 21 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-09-27 18:47
Kemidepåns Webshop
kemidepån
har nu fått min tredje leverans från kemidepån med lite avfettningsmedel, microdukar och polermedel, en order på 475 kronor. jag trodde de "lockade" med sina nyhetsbrev om utlottningar av stccbiljetter och hockeybiljetter men till min stora förvåning och glädje så vid min andra leverans så vann jag två stycken hockeybiljetter till färjestads hemmamatch (fick välja vilken jag ville) och faktiskt oxå få förmånen att avnjuta matchen i en loge med både buffé och dryck...öl och en whiskey om så önskades... nu fick jag min tredje leverans och bara några ett par dagar efter så fick jag återigen ett nyhetsbrev från dem där jag även denna gång vunnit två vip-biljetter till stccfinalen på mantorp imorgon. hallå, jag fick två heldagsbiljetter inklusive läktarplats, vip-biljett till flash och prins carl filip som vi får en pratstund med osv.
behöver jag säga mer än att jag är överlycklig över dessa vinster? till saken hör oxå att jag rekomenderade en polare om deras webshop och service och han har oxå beställt vid ett par tillfällen...varje paket är dessutom fyllt med give-aways, kepsar, pennor, nyckelband osv. min kompis fick även han två biljetter men han valde att åka till norgetävlingen för ett par veckor sedan.

vill bara tacka grabbarna på kemidepån för deras frikostiga bemötande och kundvård! hoppas fler tar lärdom av dessa grabbar!!!

/JOnas
Läs inlägg                                    2008-10-02 14:45
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
jag kan bara instämma! bra service och trevligt bemötande :-)

/Frille
Läs inlägg                                    2008-10-13 23:56
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
pinsamt!

/Alex