Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
kontorex Vilken super service!   102053  
IT-Körskolan Dålig support   111444  
Lyckogram Snabb leverans av jättefint smycke   96090  
ericssonstrading Sjukt billigt (1)  99535  
Dackonline.se bra priser (2)  101830  
Inkclub Oavsett kvaliteten...   100935  
ink66.com Billigt billigt...! Rekommenderas!   110884  
Gullgrodan Coola kläder och prylar   107637  
kidsbutik Jättenöjd!   101729  
MellMine Massor med prylar :-)   103757  
kidsbutik Härliga kläder, urbra service!   101844  
immunshop.se Bra information, Snabb leverans:-)   107212  
LampGallerian.se Snabb Leverans   103489  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter mediaspelare   101296  
textilboden Bra service och leverans   102904  
Cabom Tusen Tack!   104901  
Solhem Inredning Kanonbutik   89427  
vingrossen Vingrossen! (1)  98754  
IT-Körskolan Fullbetald Beta-version   109196  
Solhem Inredning Fin kvalitet (1)  101436  
Café ett Rekommenderas !!!   94946  
Marineproof Snap davits!!   107519  
RosenBoden Bra Service..   108029  
Intropris.se Mvg!   110219  
ihemmet dålig kvalite   108093  
Stor & Fin Tusen tack   103910  
Aroma Creative bra   84738  
Stor & Fin Hemsida   102267  
zmaka.se ang beställning (2)  109574  
uteungar.se suveräna ullkläder!   104135  
    << sida 31 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-09-27 18:47
Kemidepåns Webshop
kemidepån
har nu fått min tredje leverans från kemidepån med lite avfettningsmedel, microdukar och polermedel, en order på 475 kronor. jag trodde de "lockade" med sina nyhetsbrev om utlottningar av stccbiljetter och hockeybiljetter men till min stora förvåning och glädje så vid min andra leverans så vann jag två stycken hockeybiljetter till färjestads hemmamatch (fick välja vilken jag ville) och faktiskt oxå få förmånen att avnjuta matchen i en loge med både buffé och dryck...öl och en whiskey om så önskades... nu fick jag min tredje leverans och bara några ett par dagar efter så fick jag återigen ett nyhetsbrev från dem där jag även denna gång vunnit två vip-biljetter till stccfinalen på mantorp imorgon. hallå, jag fick två heldagsbiljetter inklusive läktarplats, vip-biljett till flash och prins carl filip som vi får en pratstund med osv.
behöver jag säga mer än att jag är överlycklig över dessa vinster? till saken hör oxå att jag rekomenderade en polare om deras webshop och service och han har oxå beställt vid ett par tillfällen...varje paket är dessutom fyllt med give-aways, kepsar, pennor, nyckelband osv. min kompis fick även han två biljetter men han valde att åka till norgetävlingen för ett par veckor sedan.

vill bara tacka grabbarna på kemidepån för deras frikostiga bemötande och kundvård! hoppas fler tar lärdom av dessa grabbar!!!

/JOnas
Läs inlägg                                    2008-10-02 14:45
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
jag kan bara instämma! bra service och trevligt bemötande :-)

/Frille
Läs inlägg                                    2008-10-13 23:56
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
pinsamt!

/Alex