Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pagoni Nöjd!   219478  
Rehifi.se Trevlig butik   238316  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   245037  
DjurMaxi.se Kontakt?   229628  
tobakshandlaren tobak   233903  
Hemsjön Toppenbutik   228407  
Trygg e-handel   237598  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  229809  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   231587  
Fönster Fixaren skitföretag   228473  
Biglife.se toppen   219561  
Butik Täppan Trevlig butik   225157  
Euroflorist dålig leverans   225659  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  230491  
hatshop hatshopen göteborg   234091  
Darlingsguld bling bling   230208  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   233689  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  218639  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  231896  
Bulbs.se Blåklint (1)  226828  
Patris Mycket nöjd! (1)  230838  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  222909  
DjurMaxi.se dåligt   224661  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  229052  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  225597  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  222461  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   225233  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  222583  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   207895  
Förstå Facebook-annonsering   212169  
    << sida 5 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-09-27 18:47
Kemidepåns Webshop
kemidepån
har nu fått min tredje leverans från kemidepån med lite avfettningsmedel, microdukar och polermedel, en order på 475 kronor. jag trodde de "lockade" med sina nyhetsbrev om utlottningar av stccbiljetter och hockeybiljetter men till min stora förvåning och glädje så vid min andra leverans så vann jag två stycken hockeybiljetter till färjestads hemmamatch (fick välja vilken jag ville) och faktiskt oxå få förmånen att avnjuta matchen i en loge med både buffé och dryck...öl och en whiskey om så önskades... nu fick jag min tredje leverans och bara några ett par dagar efter så fick jag återigen ett nyhetsbrev från dem där jag även denna gång vunnit två vip-biljetter till stccfinalen på mantorp imorgon. hallå, jag fick två heldagsbiljetter inklusive läktarplats, vip-biljett till flash och prins carl filip som vi får en pratstund med osv.
behöver jag säga mer än att jag är överlycklig över dessa vinster? till saken hör oxå att jag rekomenderade en polare om deras webshop och service och han har oxå beställt vid ett par tillfällen...varje paket är dessutom fyllt med give-aways, kepsar, pennor, nyckelband osv. min kompis fick även han två biljetter men han valde att åka till norgetävlingen för ett par veckor sedan.

vill bara tacka grabbarna på kemidepån för deras frikostiga bemötande och kundvård! hoppas fler tar lärdom av dessa grabbar!!!

/JOnas
Läs inlägg                                    2008-10-02 14:45
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
jag kan bara instämma! bra service och trevligt bemötande :-)

/Frille
Läs inlägg                                    2008-10-13 23:56
Kemidepåns Webshop
ang: kemidepån
pinsamt!

/Alex