Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Bulbs.se Supernöjd   139488  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  137536  
clazzyfashion svar   128284  
clazzyfashion Bedragare! (2)  131388  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   117354  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   122184  
Theea.se nöjd (1)  151003  
Theea.se Snygga kläder   110878  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter tramptraktor   138822  
Dekaltrim Ändring !   134653  
Dekaltrim Å va den var relevant!!!!!   132562  
LUXURY DETAILS snygga smycken   117007  
Euro Precent Oseriös spamare (1)  124571  
Tutte Haha   129826  
Tutte Seriös butik   131457  
Glamazon.se Jätte bra! Snabb och effektiv leverans!   130211  
Kiss Kiss KissKiss   126284  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter så snabb leverans   127755  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Top Notch   131370  
Mad Lady me like!   107743  
LUXURY DETAILS bra service o snabba leveranser (1)  124013  
LUXURY DETAILS Döskallearmbanden   129244  
LUXURY DETAILS SÅ VACKRA SMYCKEN!!!!! (1)  121460  
antiskallspecialisten Mycket dålig service på Antiskallspecialisten! (5)  126946  
skydd Grymt utbud   128557  
Kiss Kiss Snabb leverans   131625  
Lenas Lek Och Fritid-Med Hunden I Centrum skoköp (1)  128275  
Kiss Kiss Mycket bra   135802  
Henrysdotters Lilla Vrå Personligt !   125653  
scandinavianstuff.com Nutrilett finns på scandinavianstuff nu!   138661  
    << sida 11 (46) >>  
Läs inlägg                                    2008-12-11 10:46
Satchmos Hund & Katt
ingen kundkänsla
fick skadade saker från dom, efter ett antal samtal med posten och satchmo så verkar det vara kundens fel att man hämtat ut skadat paket och betalat postförskott. efter flera veckor utan att hjälpa kunden som behöver sakerna så ringer jag som är kunden och får då besked att dom sätter in pengar på mitt koto istället. jag kommer aldrig beställa något av detta företag igen. ingen som helst kund service känsla.

/Helene