Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
SimpleSmile.se Tandblekning   117734  
Har du glömt ditt lösenord till din butikspresentation?   117921  
Nordic Racing långa leveranstider   120442  
wesellcd.com helt rätt! (1)  115594  
Bra tips till webbutiker som vill ha fler kunder (2)  138201  
wesellcd.com Håller med   114515  
J.NO Fitness Snabb leverans (2)  117505  
wesellcd.com Superbra!   117401  
Elshop.se Coola grejjer!   116745  
Music.Man Fina instrument.   116989  
mypix Skarpa bilder   114639  
wesellcd.com billigt!   113444  
viking Fina smycken   114902  
smink.nu Superduper billigt!   113359  
Unispel Trevlig service och bra priser   115166  
Dan-Tackel Sweden Dan-Tackel   118680  
KSO Här skall jag handla fler gånger   114441  
DEED - Designa egen t-shirt & tröja Tryck på/med tröjor Fototryck Grymt snabb leverans (2)  121365  
VistaPrint Beställd (7)  124813  
Megashop Megashop.se (3)  119508  
sparadata nöjd kund   115419  
cum-clubwear. kläder=bra (1)  95517  
Björklinge Bildemontering AB Vilken service!   119691  
SPORTAB besvikelse   112564  
quilta Jättebra service   107843  
Vilka inlägg är nya??? (2)  112275  
Tretti.se Mina tips till tretti   120122  
Lilla Mirakel ab Kanonsida!   111309  
Lastbryggan AB Bästa butiken!   116799  
Kommenterar sin egen butik (4)  113536  
    << sida 42 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-03-07 12:16
Blue Fox
blue fox
dem verkar lite skumma.dem tar 200 extra om man inte hämtar sitt packet i tid och det förekommer också svordomar på sidan.tänkte köpa hos dem,men tror jag ångrar mig.

/Danne
Läs inlägg                                    2009-03-07 21:41
Blue Fox
ang: blue fox
tycker inte det är så konstigt att dom tar 200:- i avgift om man inte hämtar ut sitt paket inom 30 dagar, det kostar ju pengar för dom att skicka det så klart att dom måste få tillbaka sina pengar på nått sätt + att du kan ju använda dig av kortbetalning på sidan såg jag.


/Anton