Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
pagoni Nöjd!   218918  
Rehifi.se Trevlig butik   237617  
vvdreams.com Snabb leverans och bra produkt.   244495  
DjurMaxi.se Kontakt?   229028  
tobakshandlaren tobak   233326  
Hemsjön Toppenbutik   227848  
Trygg e-handel   236994  
dittsolskydd.se sämsta kundservice någonsin (1)  229253  
Nordpost jag skulle vilja ha en fysisk katalog att bläddra i   231058  
Fönster Fixaren skitföretag   227913  
Biglife.se toppen   219207  
Butik Täppan Trevlig butik   224815  
Euroflorist dålig leverans   225316  
Butik Täppan ankan med röda stövlar (1)  230102  
hatshop hatshopen göteborg   233671  
Darlingsguld bling bling   229811  
wildgear Friluftsbutiken för små och stora äventyr   233342  
Röka Kröka Göka Min nya favorit shop (1)  218291  
Butik Täppan Nöjd med beställningen! (2)  231527  
Bulbs.se Blåklint (1)  226495  
Patris Mycket nöjd! (1)  230499  
Parfymhuset.se Väntar Fortfarande.....!! (1)  222566  
DjurMaxi.se dåligt   224285  
Slöjdmagasinet Bra sida med en underbar grupp på fb (1)  228739  
Slöjdmagasinet årets björntjänst (1)  225269  
Slöjdmagasinet Dåligt skött (4)  222132  
Euro Precent Snabb service, trevligt bemötande   224761  
Djurgården Hockey Concept Stores nätbutik humm (2)  222263  
Crom Marine AB Mycket billigare än Yanmar!   207538  
Förstå Facebook-annonsering   211855  
    << sida 5 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-03-07 12:16
Blue Fox
blue fox
dem verkar lite skumma.dem tar 200 extra om man inte hämtar sitt packet i tid och det förekommer också svordomar på sidan.tänkte köpa hos dem,men tror jag ångrar mig.

/Danne
Läs inlägg                                    2009-03-07 21:41
Blue Fox
ang: blue fox
tycker inte det är så konstigt att dom tar 200:- i avgift om man inte hämtar ut sitt paket inom 30 dagar, det kostar ju pengar för dom att skicka det så klart att dom måste få tillbaka sina pengar på nått sätt + att du kan ju använda dig av kortbetalning på sidan såg jag.


/Anton