Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Headstyle Perfekt!   99857  
uteungar.se solskyddskläder / rekommenderas   98025  
Gavelins silver Kanonbutik!   97288  
ZooSajten Onödigt strul!!   102843  
Nylanders Mattor Bra service   102379  
Nordic Racing Sjysst service   106895  
Breeze Clean butik..   112285  
CD WOW! Klockrent   104127  
SthlmCompany Intressant   107604  
Pimpinella.org Bra service   110019  
Skistore.se fungerar utmärkt   114082  
Mine. Rekommenderas   102968  
uteungar.se fina regnkläder   99932  
grooming Snabb service och bra utbud!   104323  
Mari-Louise Design ÅH! så vackert!   112620  
DobiDobi.se Kanon service! (1)  104828  
reginamarine Bra sida   101212  
pagoni Bäst i test!   105494  
zmaka.se sååååååååå gott   111054  
uteungar.se uteungar.se (1)  112854  
MadDog Bra servise   108204  
Skistore.se rea   100879  
uteungar.se barnkläder   116222  
TUNES Kul tjänst   110108  
uteungar.se Härligt koncept och bra priser! (2)  118828  
uteungar.se Mkt snabb frakt!   114380  
pagoni rekommenderas varmt   101454  
Sekanum ojojoj   106671  
Fritidsportalen AB Riktigt coola prylar   104921  
elonline Snabbt och enkelt   106660  
    << sida 36 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-09-08 16:46
rbsportline
inte alls särskilt bra. undvik.
köpte ett par skor men fick fel. fick ringa och tjata, men fick till slut ett par nya - i fel storlek. blev lovad ersättning för frakten för de tillbakaskickade skorna - men det var ett tomt löfte. fortfarande inga pengar efter två månader.

/Lisa
Läs inlägg                                    2009-09-11 19:08
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.
och varför betalar du returfrakten när du fått fel vara bara det säger ju att du borde reagera.

/Kyngen
Läs inlägg                                    2009-09-23 10:44
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.

svar från rb sportline

om du vill ,lisa, så kan jag lägga in dina mejl så alla får se vad du har skrivit till mig, alltså inte ringt. första kontakten du tog var när du fick fel skor som vi då bad dig skicka tillbaka och vi skulle då skicka ett par nya skor till dig. du sa då att du skulle åka utomlands och skulle vara borta några veckor och att du skulle kontakta oss när du kom hem. när du sedan kom hem skickade vi ett par nya skor till dig som visade sig vara för små. du mejlar då till oss, inte ringer, och säger att du inte "orkar" skicka tillbaka skorna men önskar få frakten på 60 kr insatt på ditt konto. mig veterligen så har detta blivit gjort och skulle det nu vara så att det inte blivit det så hade du bara kunnat lyfta luren och ringt. vår kundsupport är öppen alla dagar, året runt mellan 9-21. kundservicen är vi extremt noga med och om du nu inte"orkar" skicka tillbaka dina skor för att få rätt så är det otroligt dålig stil av dig att försöka förstöra det goda rykte vi har när det gäller kundservice. att handla kläder och skor på internet kan innebära att storlekarna kan variera och inte passa. tänk på det i fortsättningen innan du tänker kasta skit på seriösa företag som gör sitt bästa för kunderna.

rickard björklund
rb sportline



/Rickard Björklund
Läs inlägg                                    2009-12-02 08:37
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.
jag vet inte vad du har för krav lisa men jag har då inte upplevt en så här bra service på så många ställen.
jag kan varmt rekommendera rbsportline.se

/milton