Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
zmaka.se Såna goda svampar   102256  
Voicetech Sweden Linksys Pap2 och SPA-2102   98901  
Redins Antikvariat Rörigt och Oprofessionelt   104975  
Skistart Toppen!   104415  
Alienbase alienbase.com   100816  
satpro SNABB LEVERAN (1)  105542  
Kortdesign Kvalitet och bra service   110042  
Kondomkungen Kul med olika sorter   91236  
Hotlix hittade halloween godis, fan va grymt (1)  103903  
ClipLine SNYGG! (3)  104380  
Aroma Creative Vilken begränsning! (2)  114982  
Strumpbutiken Sockclips (1)  105384  
Sex in the city bra service!   100014  
zmaka.se Nöjd!   107093  
zmaka.se Betalningssätt (1)  100520  
Hotlix Goda små skryp!   106211  
Tassalogen Mycket bra!   100255  
guldfisken bra (1)  103702  
Dukatbord.se En riktigt snygg webbshop (3)  102008  
The Northerner Har prövat... (3)  108172  
Havsfiskecenter Havsfiskecenter   104955  
Eleven Shop Härligt utbud (1)  101824  
Strumpbutiken Strumpor för hela familjen till kanonpris! (1)  110688  
sirlig.se Toppenbutik! (2)  112774  
Kul för oss som driver dem!   111885  
Hitta Butik. (2)  117687  
arteq Bästa butiken på nätet   113108  
Dukatbord.se Äntligen!   116617  
fishonnet Multirullarna   114655  
SHOCK.SE - Din Alternativa Webshop Bra!   110324  
    << sida 38 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-09-08 16:46
rbsportline
inte alls särskilt bra. undvik.
köpte ett par skor men fick fel. fick ringa och tjata, men fick till slut ett par nya - i fel storlek. blev lovad ersättning för frakten för de tillbakaskickade skorna - men det var ett tomt löfte. fortfarande inga pengar efter två månader.

/Lisa
Läs inlägg                                    2009-09-11 19:08
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.
och varför betalar du returfrakten när du fått fel vara bara det säger ju att du borde reagera.

/Kyngen
Läs inlägg                                    2009-09-23 10:44
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.

svar från rb sportline

om du vill ,lisa, så kan jag lägga in dina mejl så alla får se vad du har skrivit till mig, alltså inte ringt. första kontakten du tog var när du fick fel skor som vi då bad dig skicka tillbaka och vi skulle då skicka ett par nya skor till dig. du sa då att du skulle åka utomlands och skulle vara borta några veckor och att du skulle kontakta oss när du kom hem. när du sedan kom hem skickade vi ett par nya skor till dig som visade sig vara för små. du mejlar då till oss, inte ringer, och säger att du inte "orkar" skicka tillbaka skorna men önskar få frakten på 60 kr insatt på ditt konto. mig veterligen så har detta blivit gjort och skulle det nu vara så att det inte blivit det så hade du bara kunnat lyfta luren och ringt. vår kundsupport är öppen alla dagar, året runt mellan 9-21. kundservicen är vi extremt noga med och om du nu inte"orkar" skicka tillbaka dina skor för att få rätt så är det otroligt dålig stil av dig att försöka förstöra det goda rykte vi har när det gäller kundservice. att handla kläder och skor på internet kan innebära att storlekarna kan variera och inte passa. tänk på det i fortsättningen innan du tänker kasta skit på seriösa företag som gör sitt bästa för kunderna.

rickard björklund
rb sportline



/Rickard Björklund
Läs inlägg                                    2009-12-02 08:37
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.
jag vet inte vad du har för krav lisa men jag har då inte upplevt en så här bra service på så många ställen.
jag kan varmt rekommendera rbsportline.se

/milton