Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Vackerkonst.se Personlig present   114367  
Tretti.se Nej tack tretti   121595  
Botanic City Ljuslykta i mörkret   116057  
SthlmCompany Snabba   108485  
Rofa snyggt   90499  
smink.nu Hmm. (2)  108912  
Eleven Shop Dåligt!! (2)  115401  
knoddenoknyttet.se Jättebra service!   121432  
zmaka.se svamp   108994  
Payson vägrar samarbete, dålig support (3)  121547  
Minibike Sweden stöld (3)  105224  
Payson Helt störda (4)  102806  
Tradera Trevlig kundtjänst (6)  109642  
Inkclub Bäst (3)  104654  
LensWay 95%   108146  
Tretti.se vem (3)  106176  
kattkammaren Jättefina kattsaker!   106344  
Unispel Mycket snabb support   108834  
zmaka.se Underbara smaker & dofter   106774  
Landexa® Webbutik Nöjd DiscJockey! (1)  111175  
Satvision Scandinavia Mycket nöjd! (4)  107666  
Bengans Skivbutik bengna   109353  
Lastbryggan AB Kund i många år!   122181  
Lenses4net Lenses4net   102799  
Lenses4net Nöjd kund! (2)  130641  
Rör-anders Snyggt upplägg med låga priser (2)  127081  
zmaka.se svampbuticken.com   126173  
Rätt kul samtidigt (3)  121897  
caliroots ASBRA   102548  
SimpleSmile.se simplesmile (3)  118040  
    << sida 41 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-09-08 16:46
rbsportline
inte alls särskilt bra. undvik.
köpte ett par skor men fick fel. fick ringa och tjata, men fick till slut ett par nya - i fel storlek. blev lovad ersättning för frakten för de tillbakaskickade skorna - men det var ett tomt löfte. fortfarande inga pengar efter två månader.

/Lisa
Läs inlägg                                    2009-09-11 19:08
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.
och varför betalar du returfrakten när du fått fel vara bara det säger ju att du borde reagera.

/Kyngen
Läs inlägg                                    2009-09-23 10:44
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.

svar från rb sportline

om du vill ,lisa, så kan jag lägga in dina mejl så alla får se vad du har skrivit till mig, alltså inte ringt. första kontakten du tog var när du fick fel skor som vi då bad dig skicka tillbaka och vi skulle då skicka ett par nya skor till dig. du sa då att du skulle åka utomlands och skulle vara borta några veckor och att du skulle kontakta oss när du kom hem. när du sedan kom hem skickade vi ett par nya skor till dig som visade sig vara för små. du mejlar då till oss, inte ringer, och säger att du inte "orkar" skicka tillbaka skorna men önskar få frakten på 60 kr insatt på ditt konto. mig veterligen så har detta blivit gjort och skulle det nu vara så att det inte blivit det så hade du bara kunnat lyfta luren och ringt. vår kundsupport är öppen alla dagar, året runt mellan 9-21. kundservicen är vi extremt noga med och om du nu inte"orkar" skicka tillbaka dina skor för att få rätt så är det otroligt dålig stil av dig att försöka förstöra det goda rykte vi har när det gäller kundservice. att handla kläder och skor på internet kan innebära att storlekarna kan variera och inte passa. tänk på det i fortsättningen innan du tänker kasta skit på seriösa företag som gör sitt bästa för kunderna.

rickard björklund
rb sportline



/Rickard Björklund
Läs inlägg                                    2009-12-02 08:37
rbsportline
ang: inte alls särskilt bra. undvik.
jag vet inte vad du har för krav lisa men jag har då inte upplevt en så här bra service på så många ställen.
jag kan varmt rekommendera rbsportline.se

/milton