Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Rehifi.se bra produkter   195482  
stockholmsfiske.se Betyg (2)  199665  
STORTMODE.se Tusen tack!   185531  
scandinavianstuff.com Jättebra service!   183778  
google analytics och spårning av e-handel   186691  
Trendywednesday.se Smidigt som smör!   158333  
sexshop69 Grym och seriös sida!   166720  
mediacorner service   178449  
Sexkontakter.se Skönt   159640  
antiskallspecialisten önskar snarast kontakt om det ska bli något köp   175584  
electroworld Bra service   170685  
GOoutSAFE Snabb och bra service.   170419  
DjurMaxi.se Dårlig service, seg levering og manglende varer   176295  
Biglife.se Superbra grejer och service! (1)  171560  
SLIPSKUNGEN De suger   155245  
ClaesEklund.se Snabba och bra (1)  158329  
syskonhuset Grym tvillingvagn   171062  
slipsladan Bra priser   161157  
Europafönster Pvc fönster online Köpt europafönster   158054  
Jaktverket helt ok (1)  172474  
PrylPelle.se Vendetta mask! (2)  179481  
Möblermm.se Fantastiska stolstassar (1)  174517  
Arbetsskyddsbutiken vilken service   169941  
8 enkla tips för en bättre kundtjänst   172683  
Nordiskark Super upplevelse   162314  
Jotex Sverige Ab Slängkappor   152864  
glenza Nytt   149343  
buildor Rek varmt !   169899  
Kontorstillbehor.se Värt ett besök, bra priser   172220  
Framcigarr AB framcigarr.se   182426  
    << sida 8 (64) >>  
Läs inlägg                                    2009-09-20 19:04
bubbleroom
konstigt sett att hantera ordrar
beställde för en för ca 3 veckor sedan 2 tröjor och ett par byxor från bubbleroom.
när jag inte fått mina varor efter 14 dagar så ringde jag deras kundservice för att fråga vad som var fel.
får då veta att byxorna jag beställt var slut och att ordern skulle skickas när dom kom in i lager.
detta hade jag inte blivit upplyst om innan.
frågade då om dom kunde delleverera vilket dom inte kunde...
efter ytterligare 5 dagar får jag ett mail om att min order är påväg.
dock utan mina byxor som strukits på ordern eftersom dom är helt slut,kommer även få tillbaka pengarna för byxorna.
mailar då och frågar om byxorna kommer levereras när dom återigen finns på lager iom att jag väldigt gärna ville ha byxorna.
upplyser då även om att byxorna fortfarande ligger kvar på hemsidan och att dom går att beställa där utan någon som helst info om att dom är slut.
får svar på mitt mail där det står att dom ska undersöka om jag kommer få mina byxor och att dom noterat att byxorna fortfarande går att beställa på hemsidan.
sedan dess har jag inte hört något mer från dom.

så får jag inte mina byxor som jag beställt och faktiskt en gång redan betalat så var det absolut försa och sista gången jag beställde något från bubbleroom.
kommer inte heller råda någon annan att handla där eftersom du vet ju aldrig om det som finns på hemsidan verkligen går att beställa.

/Mr Seb