Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Butik Stylish Suveränt!   99169  
kidsbutik Kanonbra butik! (1)  101361  
Maria Nyckelpiga Så fina barnkläder! (3)  99190  
Maria Nyckelpiga Personlig butik med superservice (5)  100609  
Juvelbolaget Rosa örhängen   95424  
securitysweden.com Perfekt service!!   91072  
slipkliniken Kan varmt rekomenderas   90389  
Gullgrodan Jättebra väggdekaler till barnen! (1)  98865  
Artistica Konstnärsmaterial artistbutiken.se   96995  
Seriehyllan Bara bra!   93469  
Juvelbolaget Nöjd   102564  
Baristashopen färskt och gott kaffe   96450  
Blue Fox Blue fox (1)  97962  
Rockmerch Rockmerch   97832  
Scrapbooking butiken Väldigt snabb leverans! Billiga! Rekomenderas!   98183  
HR-Marin Båttillbehör Rekomenderas   82423  
nyttgolv Kanon   106127  
kidsbutik Gillar!   107836  
DonnaBeauty Rekommenderas   96164  
HipHipHurra Vilken service, kanon butik   101537  
kolla alltid registrering av bolag   100035  
Dackonline.se OBS!!!GISLAVED NORD FROST!!!!!!!!!!!!!   108876  
clazzyfashion Skitiga / Dålig kvalité på kläder (1)  101202  
Blingit.se Bra utbud!   101341  
Clean Cut Design Super   91575  
lilaella LilaElla   98235  
legavenue Varning!!   101937  
Låskompaniet.se låskompaniet.se   95851  
clazzyfashion Inga Pengar (1)  96637  
Billigt snus Bästa butik i Sverige !   100397  
    << sida 26 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-11-04 22:48
IaMias
iamias,helt underbara!
de är verkligen helt underbara!!! har köpt smink från dem ngr gånger och det har aldrig varit några problem.
när jag beställde ögonskugga fick jag den dagen efter att jag beställt, och beställde en palett för ett tag sen och den fick jag 2 dagar efteråt.
de har jättebra smink och håller vad de lovar, finns bara bra saker att säga om dem! =)

/Anneli
Läs inlägg                                    2009-11-05 13:57
IaMias
ang: iamias,helt underbara!
tack för de fina kommentarerna, alltid trevligt med nöjda kunder!

/Madeleine och Marie