Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Tillbudet Snus tillverkning   96639  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra säljare   98484  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Minneskort till kamera.   100520  
Route62 Tack!   100601  
Uret.se rekommenderas A++   102447  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter bra butik   103999  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter etrendstore   83073  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Nöjd.   102262  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra service   91824  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Hur bra butik som helst (1)  109985  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Nöjd kund   97012  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter bra butik och snabb leverans (2)  97009  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Väldigt bra bemötande!   105143  
Usabil.nu usabil.nu   96426  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Otroligt Seriös Internetbutik   102091  
Stämpelgården Kannoooon   106423  
print-it.nu Snabba & billiga   100446  
Outdoorstore Snabb leverans   96692  
Hotlix Grymt Halloween Snask   97399  
Butiq.se Snabb och bra service!   94746  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Bra och informativ hemsida! (1)  107613  
streetaddict bra (1)  93966  
Belysningsdesign.se Mormors nya lampa   104197  
Trycknu.se Vilken otrolig bra service!!   100530  
polenresor.info Lurad   101236  
Outdoorstore Grymma ryggsäckar   101744  
Vattenpipan.com Ingen slår Vattenpipan.com´s utbud!   104668  
Stor & Fin Tack   101480  
Fiskbilen skit (1)  99973  
nicetech Undvik böter (1)  119071  
    << sida 33 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-12-10 14:17
Hogia Small Office AB
varning för uppgradering/köp av hogia small office 2009.2
jag vill varna andra för hogias senaste version 2009.2 tänk efter före! jag uppgraderade och råkade bli av med hela faktureringsprogrammet hela dokumentationen försvann. innan uppgraderingen kontrollerade jag deras hemsida alla momenten i uppgraderingen.laddade ner programmet och startade upp. ingenting annat hände än att jag fick ett felmeddelande"windows måste vara inställt enligt svensk standard.ändra standarden i kontrollpanelen... starta sedan om hogia small office bokföring"!!!! vilken version hade jag nu igen windows xp svensk version!!! sagt och gjort in på hemsidan laddade ner instruktionerna som fanns. gjorde som man instruerade om och om igen utan att att få något annat en samma gamla felmeddelande ringde supporten nästa dag.enligt supporten skulle det ordna sig genom att gå in i nationella inställningar men att det kunde ta några gånger innan det tar! man kan undra hur många gånger det krävs. jag har nu hållit på i två dagar och gjort om inställningarna ett femtiotal (50)gånger utan att lyckas starta upp programet.
avslutningsvis vill jag varna än en gång varna för hogia small office gör inte som jag.

// Lindeman
Läs inlägg                                    2009-12-22 15:49
Hogia Small Office AB
ang: varning för uppgradering/köp av hogia small office 2009.2
hej, tråkigt att du fått problem med ditt small office program. installationen är omgjord för att underlätta. tyvärr kan windows vara inställt på annat än svensk även om operativsystemet är svenskt. normalt är det svensk standard och då behövs inga inställningar. troligen har du haft egna inställningar i de nationella inställningarna som orsakat problemet. anledningen till meddelandet är en säkerhetsåtgärd för att inte spara värden i fel format. om du hör av dig till supporten igen så hjälper de dig med detta.




/Mvh Hogia Small Office
Läs inlägg                                    2010-03-04 16:03
Hogia Small Office AB
ang: varning för uppgradering/köp av hogia small office 2009.2
ladda ner demon och testa innan köp. det gjorde jag nyss, och hogia-progget klagar på mina språk-inställningar trots att jag har satt dem till svenska. har ändrat fram och tillbaka utan framgång. man skulle kunna tro att skräpet var skrivet av basic- eller php-programmerare. med vismaspcs funkar det bra, så jag kommer att välja dem i stället.


/Adam