Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
DonnaBeauty Ångerrätt   194199  
Eciggykings.se - För en hälsosammare livsstil Rekommenderas starkt nu när euron är låg!   163056  
sonos.com För mycket hysh-hysh!!!   173188  
Darlingsguld glad gift   155164  
Intimapotek.se Stoppat håravfall   175668  
CondomHill # (1)  175589  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Härliga leksaker   139847  
Eciggykings.se - För en hälsosammare livsstil Bra kvalitetsprodukter, snabb support!   173691  
Spastugan.se oliv tvål (3)  166687  
antiskallspecialisten Besviken   165688  
Extrawebshop WOW   169653  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Vart är varorna?   167034  
Ida´s Design Språkfel (1)  171972  
Gothicshop gick in och titade lite på gothicshop. (1)  141513  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Toppenbra   165660  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Varorna kommer INTE fram!! (1)  175186  
supporterprylar Bästa julklapparna jag hittat!   151139  
Butik Intim Rabattkod (1)  138670  
Intimapotek.se Produkt mot akte   146930  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Jättenöjd!!   157681  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Super   146763  
EDENSLUSTAR.SE Skojare (3)  178020  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Tummen upp :)   167665  
bodyjewelry Snabbt och billigt:)   162489  
DentaWorks Tandblekning Ohederliga försäljningsknep   163919  
Darlingsguld Darlingsguld (1)  163121  
zmaka.se Perfekta kryddor   154002  
Cabom Senast i år (en i mängden) (1)  158300  
Acj:s Webshop Kanon   143020  
slutanu.com Nöjd kund (3)  149660  
    << sida 8 (46) >>  
Läs inlägg                                    2009-12-10 14:17
Hogia Small Office AB
varning för uppgradering/köp av hogia small office 2009.2
jag vill varna andra för hogias senaste version 2009.2 tänk efter före! jag uppgraderade och råkade bli av med hela faktureringsprogrammet hela dokumentationen försvann. innan uppgraderingen kontrollerade jag deras hemsida alla momenten i uppgraderingen.laddade ner programmet och startade upp. ingenting annat hände än att jag fick ett felmeddelande"windows måste vara inställt enligt svensk standard.ändra standarden i kontrollpanelen... starta sedan om hogia small office bokföring"!!!! vilken version hade jag nu igen windows xp svensk version!!! sagt och gjort in på hemsidan laddade ner instruktionerna som fanns. gjorde som man instruerade om och om igen utan att att få något annat en samma gamla felmeddelande ringde supporten nästa dag.enligt supporten skulle det ordna sig genom att gå in i nationella inställningar men att det kunde ta några gånger innan det tar! man kan undra hur många gånger det krävs. jag har nu hållit på i två dagar och gjort om inställningarna ett femtiotal (50)gånger utan att lyckas starta upp programet.
avslutningsvis vill jag varna än en gång varna för hogia small office gör inte som jag.

// Lindeman
Läs inlägg                                    2009-12-22 15:49
Hogia Small Office AB
ang: varning för uppgradering/köp av hogia small office 2009.2
hej, tråkigt att du fått problem med ditt small office program. installationen är omgjord för att underlätta. tyvärr kan windows vara inställt på annat än svensk även om operativsystemet är svenskt. normalt är det svensk standard och då behövs inga inställningar. troligen har du haft egna inställningar i de nationella inställningarna som orsakat problemet. anledningen till meddelandet är en säkerhetsåtgärd för att inte spara värden i fel format. om du hör av dig till supporten igen så hjälper de dig med detta.




/Mvh Hogia Small Office
Läs inlägg                                    2010-03-04 16:03
Hogia Small Office AB
ang: varning för uppgradering/köp av hogia small office 2009.2
ladda ner demon och testa innan köp. det gjorde jag nyss, och hogia-progget klagar på mina språk-inställningar trots att jag har satt dem till svenska. har ändrat fram och tillbaka utan framgång. man skulle kunna tro att skräpet var skrivet av basic- eller php-programmerare. med vismaspcs funkar det bra, så jag kommer att välja dem i stället.


/Adam