Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Enkoppte.nu En mysig oas (1)  138905  
Umeå RC Om Priser   143786  
swingcar.se Swingcar (1)  152834  
Skinway Vitamin B5 Tack skinway..   146715  
Radiostyrda-modeller.se Stor Varning (2)  141837  
lilla pärlan Kanon   141051  
Radiostyrda-modeller.se Trevlig support :)   142352  
DentaWorks Tandblekning Har hittat deras information.   145089  
Beautysecrets.se Beautysecrets älskar er nya Dailysecret! (1)  147026  
SLIPSKUNGEN Riktigt nöjd!   147661  
clazzyfashion ny VARNIG (2)  148924  
Kiss Kiss positivt   143176  
Gunilla Mann Kan Du ?   142147  
LUXURY DETAILS butiken är underbar   138989  
mc-online.se Lurad   147459  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Puky, balanscykel   135505  
photowall Mycket bra!   142224  
LUXURY DETAILS Bästa smyckesbutiken som finns!!!   113728  
Idenätet snabb leverans (2)  126256  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Lysande snabb service   137772  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter snabb leverans   131437  
Garntjänst fråga   128749  
VIPDOG Uppdatering av varor   136098  
ADD9.se - Quality Rock N Roll Fashion Snygga prylar och snabb leverans (1)  128620  
procore Vilket skönt utbud!!!   132928  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Språk   137151  
DiaDirekt positivt   134920  
Skinway Vitamin B5 Rekommenderar   131752  
Happy Gift Jag var tidig... (2)  134244  
Kiss Kiss Allting bra   115493  
    << sida 10 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)