Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Bulbs.se Supernöjd   139487  
Bodegashop.com Bodegashop (1)  137534  
clazzyfashion svar   128278  
clazzyfashion Bedragare! (2)  131382  
Glamazon.se jättenöjd, bra utbud och goa priser :)   117351  
Skinway Vitamin B5 Nöjd!   122173  
Theea.se nöjd (1)  150991  
Theea.se Snygga kläder   110869  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter tramptraktor   138810  
Dekaltrim Ändring !   134646  
Dekaltrim Å va den var relevant!!!!!   132558  
LUXURY DETAILS snygga smycken   117002  
Euro Precent Oseriös spamare (1)  124562  
Tutte Haha   129822  
Tutte Seriös butik   131450  
Glamazon.se Jätte bra! Snabb och effektiv leverans!   130205  
Kiss Kiss KissKiss   126279  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter så snabb leverans   127748  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Top Notch   131368  
Mad Lady me like!   107739  
LUXURY DETAILS bra service o snabba leveranser (1)  124004  
LUXURY DETAILS Döskallearmbanden   129239  
LUXURY DETAILS SÅ VACKRA SMYCKEN!!!!! (1)  121449  
antiskallspecialisten Mycket dålig service på Antiskallspecialisten! (5)  126939  
skydd Grymt utbud   128553  
Kiss Kiss Snabb leverans   131620  
Lenas Lek Och Fritid-Med Hunden I Centrum skoköp (1)  128265  
Kiss Kiss Mycket bra   135797  
Henrysdotters Lilla Vrå Personligt !   125648  
scandinavianstuff.com Nutrilett finns på scandinavianstuff nu!   138648  
    << sida 11 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)