Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
EsZmycken välgjorda annorlunda smycken   131997  
EsZmycken Modern och tuff - Snygg och klassisk   128150  
EsZmycken Snygg design   123948  
EsZmycken Smycken.   124641  
EsZmycken Nöjd   104045  
Suzahlsa Design Bra butik!!   120312  
scandinavianstuff.com Scandinavianstuff (1)  126362  
Radiostyrda-modeller.se Bra Butik!   98664  
Barngrottan Barnkläder Bra butik   119704  
Kaxiga barn Fräscha kläder och snabb leverans   121464  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Kostyme-viking   123600  
Älskade Barn AB Tack! (1)  152513  
Bodegashop.com Bra kombi.....   123948  
Impecta Fröhandel Dålig (1)  127679  
P&B inredning Bra priser   118106  
hundteknik.se Wow - Kanonbra personal!   130303  
clazzyfashion Varning   128400  
Barngrottan Barnkläder Super bra!! (1)  129107  
Cissi och Selma Härliga klänningar!   122064  
scandinavianstuff.com Fantastisk!   119596  
ParfymOnline Riktigt bra priser på parfymer!!!   120024  
Mårtenssons Ur & Guld Fint och bra hemsida   102387  
Bodegashop.com Bodegashop vs Transaver   121640  
Barngrottan Barnkläder Superbra!! (1)  125449  
Henrysdotters Lilla Vrå Bästa Shabbybutiken på nätet (1)  118097  
P&B inredning Fina saker (1)  106943  
Crystal Memories Coola grejer!   126252  
whip.se Stort utbud med skitbra priser!   127109  
Neckwear.se Mode till lågpris!   126041  
Barngrottan Barnkläder Mycket bra! (1)  135620  
    << sida 13 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)