Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
butik21 Butik21   118452  
butik21 Mer än godkänt   114061  
Chokladpralin.se SUPERservice   113862  
usa bildelar bra service   112810  
butik21 Bäst butik av de jag har provat   110173  
helihak heja gunilla   108921  
E&E Glasses !   89294  
butik21 Fantastic Service   110023  
Creations by Lis Älskad!   97894  
butik21 Gravidgördel-service +, produkt -   96167  
vuxenshoppen.se Bra butik! Jag är nöjd![:)]   101889  
Textilonnet.se Håller inte vad de lovar!   111795  
butik21 Underbar service, sköna strumpor!   98590  
butik21 Fullt Godkänt   105644  
ski dad Grymt nöjd!!   113982  
butik21 butik21   102340  
butik21 Snygga stödstrumpor snabb leverans   109815  
Rockflame.com DeathStar   100757  
mattconcept Väldigt Bra service!   106250  
lilla pärlan Trevlig   128208  
Spastugan.se Spastugan levererar snabbt   115976  
butik21 Utmärkt service = Nöjd kund   115595  
TOPLADY.SE Sexiga underkläder   97808  
butik21 Jättebra   95656  
butik21 Stödstrumpor   115596  
PY Hobby Kanonbutik   110136  
PY Hobby superbra!!   108701  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter Varning för Etrendstore! (1)  103394  
Elektronikgruvan Tips   102911  
Mekonomen AB Avsaknad av service (1)  111234  
    << sida 18 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)