Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
PY Hobby Service på alla plan   101280  
PY Hobby TOPPEN!! :D   103048  
PY Hobby Kvalitet   112272  
PY Hobby Mählan   103404  
PY Hobby Snabbt & smidigt   101568  
Silverbullet.se Grymt   98656  
butik21 Jättebra butik   98995  
Elektronikgruvan BEDRAGEN (3)  104080  
Snusbolaget.se ettan, General, odens, rapé osv.   107236  
clazzyfashion Samma ägare   96386  
butik21 Snabb leverans   98886  
Humidorer Snabb leverans   105432  
mediconline.se Personlig service och snygga stödstrumpor!   100682  
mrDustbag.se påsar   107366  
Rehifi.se Bra service och trevlig personal   109492  
Parfymhuset.se Snabbt och billigt!   120235  
Bilmagneter.se Snabb leverans!! Mycket nöjd!   113268  
butik21 Unbelievable Service   106273  
zmaka.se Supersnabb leverans!   105631  
stoneshop läckert   90686  
ski dad Grymt snabb service!!   111217  
Glamazon.se Supersnabb leverans! (1)  111302  
zmaka.se Smakrikt handlande   103622  
Acute Medic Company of Sweden BRA SERVICE   107708  
julklappar.nu Snyggt och prisvärt   108481  
StyleXperten Proffs helt enkelt!!   102456  
Seriehyllan utmärkt service + snabb leverans   109825  
Spastugan.se Snygg!   85179  
Barngrottan Barnkläder Bilder!! (1)  108426  
butik21 bra (1)  102796  
    << sida 19 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)