Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Snusbolaget.se Bra butik med snus! (1)  99835  
bonamatbutiken.se Bonamatbutiken.se   101967  
procore Bra service & utbud (1)  109322  
butik21 butik21   106842  
zmaka.se Bra service & utbud   101093  
Ergohuset Tack (2)  102165  
Ergohuset Stor kunskap   101905  
dittsolskydd.se Snabba och säkra leveranser   103586  
bilradiohuset.se Toppen!!!   100637  
Juvelbolaget Bästa priserna (2)  104334  
BARESSO Alltid Snabb service (4)  98542  
djurshopen dåligt upplägg (3)  103367  
MartinsColor.com Jättenöjd!   94210  
butik21 Stödstrumpor   104301  
Butik Stylish Mycket bra service!   99904  
Beauty4u Alltid superbra service!!!   105394  
Tony Pölder Sport Pölder - tummen ner!   93255  
WobblerButiken.se Snabb leverans och bra service! (1)  97974  
Creations by Lis Fantastiskt Underbar   102723  
butik21 stödstrumpor   85462  
Nu är tävlingen avgjord   98660  
Kontors24.se Nöjd kund   104391  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter ok   96796  
butik21 +++++   101395  
Spastugan.se Snabbt och bra!   94326  
butik21 Stödstrumpor   97976  
Spelexperten.com Bra utbud,   90480  
butik21 *   114058  
Etrendstore.se - Roliga Prylar och Presenter hummerbil (5)  102612  
Fiskehörnan Snabb leverans   102908  
    << sida 21 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)