Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
IaMias Iamias,helt underbara! (1)  101271  
Maskspecialist Mapont & Co maskspecialisten (1)  105726  
Spastugan.se HÄR VILL JAG HANDLA IGEN!   105390  
Cyberphoto Ab Nätbutik   103927  
butik21 Toppenstödstrumpor.   101623  
Honey Grey Pure Cashmere Tack M-Magasin   99567  
Honey Grey Pure Cashmere KASHMIR (1)  101316  
Jobi Jobbskor klagomål (1)  105121  
Hemmakocken.nu Ros... (1)  109759  
Juvelbolaget Mycket bra priser   100475  
butik21 Stödisar   103072  
Creations by Lis Toppen   98611  
Handgjordakort.se Handicrafthuset   98573  
zmaka.se Supersnabb leverans!   107467  
butik21 Mycket nöjd!   105770  
Honey Grey Pure Cashmere Bra Cashmere!   88822  
Kontorsmagasinet Bra leverans och priser   108576  
Kontorsmagasinet Kanonbra   99307  
butik21 Mycket nöjd !   115140  
bubbleroom Konstigheterna fortsätter   110864  
butik21 butik 21 (1)  103172  
Snusbolaget.se bra service   101814  
zmaka.se Snabb leverans   103824  
butik21 Bra!   104653  
Bellbox.se Personalen på Allum i Partille (2)  111920  
Spelexperten.com Kanonservice   101255  
Radiostyrda-modeller.se Bra!   99151  
bubbleroom Konstigt sett att hantera ordrar   101813  
butik21 Butik21   101833  
zmaka.se Teprover (1)  99369  
    << sida 23 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)