Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
Green Jelly Toys DYR FRAKT (1)  108977  
butik21 leverans   105029  
Juvelbolaget Mycket nöjd   103527  
Scrapbooking butiken Trevlig support!   97065  
rbsportline Inte alls särskilt bra. Undvik. (3)  102093  
Replikor.se bra service   92979  
Strumpbutiken Dyra   88063  
Blingit.se Vilket bra sortiment!   110441  
butik21 STÖDSTRUMPOR   104450  
Kontorsmagasinet Mycket nöjd med deras erbjudande (5)  119876  
butik21 Rekommenderar!   97271  
butik21 Proffesionella! (1)  100103  
butik21 Butik21   96849  
butik21 Kanon   78980  
butik21 God SERVICE!   101306  
butik21 Bra kommunikation och snabb leverans   102418  
butik21 Bra service och snabb leverans   96963  
ReuseIT Scandinavia AB Kanon service!   101597  
ExtremeFood De här va kul!   98136  
hittabutiks öppna register   97190  
zmaka.se äntligen en underbar kryddbutik   96434  
butik21 Till Per (4)  103626  
butik21 Snabb leverans! (2)  104837  
butik21 butik 21   105842  
butik21 Butik 21   110723  
butik21 Supersnabb leverans, bra kvalitet   104518  
butik21 Bara positivt!   108937  
butik21 Verkligen superbra   96152  
butik21 Snabb leverans + bra stödstrumpor   96350  
Juvelbolaget smycken 215 kr och uppåt   93123  
    << sida 24 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)