Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
ReuseIT Scandinavia AB Begagnade Mac   96755  
butik21 Snabb leverans och bra stödstrumpor   90486  
butik21 super snabba leveranser   96300  
ecoloco Bra service och seriös webbutik!   94419  
butik21 Snabb leverans! (2)  95246  
ps3kungen Grymt bra   99337  
Spelexperten.com bra bra!!   82559  
zmaka.se Mycket nöjd   100192  
Juvelbolaget snygga smycken   99502  
linas matkasse Grymt bra   80758  
Läsglasögon.nu Fel uppgifter. (1)  103626  
Blingit.se snabb leverans   100834  
Popcornmannen Poppe kul och mysigt   80262  
Chambers of Love. Väldigt bra butik   100147  
Chip n Play AB pålitliga   84516  
Juvelbolaget Utbudet ökar   80060  
mytrendyphone MyTrendyPhone.se   96222  
Radiostyrda-modeller.se Grymt bra!   99041  
blå elefant Bakverk i tyg   98216  
Garntjänst Fel på sidan !!   103377  
Blingit.se Bra service!   100332  
Juvelbolaget snabb kundservice (1)  98733  
Badlust.se Snygg och bra sida (1)  98193  
112Ink Dyrare varor = Kompenserad Frakt   100435  
2bsleeping dyrt (1)  100721  
Maria Nyckelpiga Lugna er! (6)  105563  
IaMias Bra   102394  
Domoda.se Rekommenderas! (2)  98756  
DonnaBeauty Super!   83350  
Maria Nyckelpiga Ripp off! (4)  105396  
    << sida 25 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)