Till HittaButiks startsida    Butiker     |     Erbjudanden     |     Sök butik     |     Butikssnack     |     Lägg till butik
Butik Inlägg Kom. Läst   
provrummet Helnöjd   93211  
kontorex Super +++++   103416  
ecoloco Proffsig service   101191  
IT-Körskolan POLID ANMÄLLA   84410  
wallinsfiske KANONNÖJD!   96397  
Barn och babyshop - Swedishplate Jätte nöjd   98247  
artistbutiken artistbutiken.se   104404  
BilligtVVS.se Dette kan jeg anbefale!   103172  
Cicograf www.cicograf.se   85588  
Cicograf Fantastiska produkter   104181  
Heelicious - Sexiga skor Var?   116410  
Maria Nyckelpiga Suveränt bra!   106593  
MyHavtorn Fantastiska produkter   86904  
trend4you Kula grejer   109574  
streetlab snowboard (1)  97511  
SMSGULD.se smsguld   102909  
RealCar Scandinavia AB Kolfiber / Glasfiber Jobb   100056  
nim Helnöjd :)   102661  
Nordic Ice ismaskiner   83359  
Spelexperten.com Nöjd   107076  
Satchmos Hund & Katt Ingen kundkänsla   100644  
Dunken.se Snabba leveranser   101052  
Kinabutik Kinabutik.se så djävla schyssta asso!!!   100666  
Alienbase kanonservice   103707  
NOG OM CIGARETTBUTIKEN (4)  95119  
kidsbutik Trevligt, snabbt och FINT!   100918  
Lifestylesport fina båtar   83420  
Väskan.com Service som den borde vara   106857  
Parfym.se Fundering (2)  88241  
Hemmakocken.nu Bra å proffsigt...   108109  
    << sida 27 (46) >>  
Läs inlägg                                    2011-01-30 14:13
zmaka.se
gott nytt År...trots allt
nej
nu är jag missnöjd!
inte ett svar jag fått på mitt brev till er.
jag fick en påse gamla trasiga och torra praliner sist jag handlade hos svampbutiken. de skulle var likörfyllda.

nu får ni väl radera detta oxå och inte bry er om en missnöjd kund

/Ingrid Lindberg
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:55
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,

självklart hanterar vi reklamationer snarast möjligt. vi har dock inte mottagit något brev eller mejl från dig. mejla oss direkt till info@zmaka.se så hjälper vi dig gärna! skrev även detta till dig på förra kommentaren. du får gärna säga vad du tycker men vi har ingen möjlighet att bemöta problem om vi inte får kontakt med dig. eftersom vi har flera kunder med samma namn behöver vi få exakt info för att rätta till din reklamation. vi skickar alltid ut ersättning men hör av dig till oss direkt!!!

med vänliga hälsningar,
kundtjänst

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)
Läs inlägg                                    2011-01-31 16:58
zmaka.se
ang: gott nytt År...trots allt
hej igen,
vi har inte raderat någonting, din tidigare kommentar med vårt svar ligger kvar här på hitta butik. ?

med vänliga hälsningar,
kundtjänst eva-lena

/Eva-Lena
(Inlägget är skrivit av butiksägaren)